  • 1. Data: 2009-05-23 11:45:00
    Temat: NTG. Do Sławka XXL-a ...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Odnośnie wypowiedzi kolegi Jeffa ...

    news:gv6npd$lft$1@inews.gazeta.pl

    [...]
    To na 100 % czlonek tej sekty. Popatrz jaka retoryka sie posluguje nawet na
    tej grupie.
    [...]

    Pytam się ciebie jeszcze raz.

    Czy jesteś optymalnym naganiaczem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-05-23 12:51:51
    Temat: Re: NTG. Do Sławka XXL-a ...
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Pytam się ciebie jeszcze raz.
    >
    > Czy jesteś optymalnym naganiaczem ?.

    Olej to. Przeczytaj sobie post Jeffa w wątku "Teraz Vincent". Ja pisałem to
    samo (może nie tak dobitnie) kilka dni temu. Jeff potwierdził moje
    obserwacje. Dzięki mu za to.

    kc

  • 3. Data: 2009-05-23 13:12:48
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    A tu masz link do mojej wypowiedzi jeszcze przed rewelacjami Jeffa

    http://tinyurl.com/p8pzyb

    kc

  • 4. Data: 2009-05-24 22:45:47
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Odnośnie wypowiedzi kolegi Jeffa ...

    > [...]
    > To na 100 % czlonek tej sekty. Popatrz jaka retoryka sie posluguje nawet
> [...]

    chłopie ochłoń trochę, propaganda partyjna to nie wszystko.. załóż bloga i
    weź tam jeszcze sobie pisokretynów naganiaczy...

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.