  • 71. Data: 2003-04-15 07:14:26
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: K <krzysp10@nospam_usun.wp.pl>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > Podaj nazwe tej miescowowsci to ci podam adres najblizszego bankomatu z
    > f.depozytowa.

    Gliwice.

    K.

  • 72. Data: 2003-04-15 07:45:31
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Tu masz racje

    No widzisz, czasem piszesz jak czlowiek

    > widze ze ty masz wieksze

    Powiem inaczej. Twoje wymagania sa bardzo niskie i uwazasz, ze wymagania
    innych tez takie niskie byc powinny. A niby dlaczego?

    > ALe nie martw sie, jak przerzniemy referendum, to dawne
    >
    > co ma referendum do dawnych czasów???

    Bo wtedy bedzie tak dobrze jak kilkadziesiat lat temu. Bedziesz sie
    cieszyl jak w ogole uda Ci sie wejsc do jedynego banku w Twoim miescie.
    Oczywiscie BGZ :-P

    >czuje sie w banku jak w domu (korzystam z e-banku:)))

    Wiesz, nie zrozumiales tego co napisalem. Szkoda. To nie byl
    skomplikowany zart.

    > PS nie odpisuj juz chyba ze bedzie to cos ambitniejszego:P

    Zawsze zanim cos napiszesz chwile sie zastanow, czy warto. Bo nie zawsze
    genialna Twoim zdaniem riposta na takie miano zasluguje. Mozesz sobie
    zrobic wieksza krzywde niz przypuszczasz.

    Bartol

  • 73. Data: 2003-04-15 07:55:51
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    K wrote:

> [...]
    To może ja w zastępstwie:
    Gliwice ul. Dolnych Wałów 11 I Oddział PKO BP SA 24h
    Gliwice ul. Przyszowska 44 III Oddział PKO BP SA 24h
    Gliwice ul. Reymonta 3 IV Oddział PKO BP SA 24h
    Gliwice ul. Spółdzielcza 33b/4b Ekspozytura I Oddziału PKO BP SA 24h
    Gliwice ul. Zwycięstwa 37 V Oddział PKO BP SA 24h

    pzdr

    Tomek

  • 74. Data: 2003-04-15 08:07:22
    Od: K <krzysp10@nospam_usun.wp.pl>

    Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:

> [...]
    > Gliwice ul. Spółdzielcza 33b/4b Ekspozytura I Oddziału PKO BP SA 24h
    > Gliwice ul. Zwycięstwa 37 V Oddział PKO BP SA 24h

    A dzięki - przy okazji, czy banki w jakiś sposób się reklamują z
    takowymi bankomatami (logo, wywieszka, itp.)? Bo odczuwam "pustynię
    informacyjną"

    Druga sprawa - domyślam się, że możliwość korzystania z takowych jest
    tylko dla klientów PKO BP SA :(

    K.

  • 75. Data: 2003-04-15 08:47:46
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    no coment, poczytaj posty w tym watku nie dotycza one wymagan klientow do
    instytucji takich jak bank, tylko chamstwa osoby ktora otyczyla ten watek

    EOT
    Marek

    PS jesli chodzi o komplikacje Twoich zartow to naleza do
    najprymitywniejszych na tej grupie

  • 76. Data: 2003-04-15 10:19:08
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Marek napisał:

    > PS jesli chodzi o komplikacje Twoich zartow to naleza do
    > najprymitywniejszych na tej grupie

    Wyluzuj, bo Ci zylka peknie i bedzie po zabawie.

    Bartol

  • 77. Data: 2003-04-15 10:33:01
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    ok, byla dyskusja nie dogadalismy sie, ale na tym polega idea grup
    dyskusyjnych
    teraz juz powaznie EOT, bo troszke juz NTG no i watek zrobil sie troszke
    wypasiony:)))

    pozdrawiam
    Marek

  • 78. Data: 2003-04-15 11:37:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "K" <krzysp10@nospam_usun.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Dzieki za "zastepstwo". Akurat jestem off-line...;-)

    > A dzięki - przy okazji, czy banki w jakiś sposób się reklamują z
    > takowymi bankomatami (logo, wywieszka, itp.)? Bo odczuwam "pustynię
    > informacyjną"

    Te z PKO BP (depozytowe) maja o jeden otwor wiecej i znaczek "koperta" na
    bankomacie.

    > Druga sprawa - domyślam się, że możliwość korzystania z takowych jest
    > tylko dla klientów PKO BP SA :(

    "dla posiadaczy kart PKO Ekspres i PKO Biznes Partner wydanych przez PKO BP
    SA"

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 79. Data: 2003-04-15 13:22:09
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:b7er02$r21$1@foka.acn.pl,
    Karol <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Nie ma rzeczy niemożliwych.
    > Trzeba tylko chcieć.

    A wzgledu bezpieczenstwa to pies ? Juz widze jak dealer w banku rozlicza
    transakcje wlasne sam SWIFT-em, sam siebie kontroluje - cos genialnego -
    pole do przekretow znakomite.

    Przemek