  • 1. Data: 2011-11-23 17:34:46
    Temat: NBP interweniuje
    Od: root <a...@j...com>

    Treściwie i na temat ;)
    http://nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_20
    11/in23.html

  • 2. Data: 2011-11-23 18:11:10
    Temat: Re: NBP interweniuje
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <a...@j...com> wrote in message
    news:1cc79easmg9x0$.1hnznf6ewdobx$.dlg@40tude.net...
    > Treściwie i na temat ;)
    > http://nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_20
    11/in23.html

    po wykresie widać że "zmasakrował" rynek.
    Szkoda tylko że w drugą stronę....

    oj Tusku, słabo to widzę.

    george

  • 3. Data: 2011-11-23 18:29:39
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    > oj Tusku, słabo to widzę.
    >
    > george

    Generalnie to chyba nie ma się z czego cieszyć :/

    http://twitter.com/RynekGlobalny

  • 4. Data: 2011-11-23 18:34:39
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:11:10 +0100, george napisał(a):

    > "root" <a...@j...com> wrote in message
    11/in23.html

    > po wykresie widać że "zmasakrował" rynek.
> [...]

    Chyba kupie parę złotych, bo może na dniach pokażą tzw. "determinację" :)

  • 5. Data: 2011-11-23 19:42:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "RynekGlobalny" <r...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > oj Tusku, słabo to widzę.
    >
    > george

    Generalnie to chyba nie ma się z czego cieszyć :/

    a kto sie cieszy ?
    idioci nadrukowali i teraz jest problem.

    george

  • 6. Data: 2011-11-23 19:59:27
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    > a kto sie cieszy ?
    > idioci nadrukowali i teraz jest problem.
    >
    > george

    Których "idiotów" masz na myśli? Niektórych walut podaż była bardziej
    zwiększana innych mniej. W jakim okresie też ta "idiotyczna" podaż Cię
    interesuje i której waluty? Może QE2?
    No chyba że jesteś w ogóle przeciwnikiem neokeynesizmu? :)

    http://twitter.com/RynekGlobalny

  • 7. Data: 2011-11-23 20:16:39
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "RynekGlobalny" <r...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]

    interesuje i której waluty? Może QE2?
    No chyba że jesteś w ogóle przeciwnikiem neokeynesizmu? :)

    Mam na myśli idiotów "naszych"
    george

  • 8. Data: 2011-11-23 20:36:10
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    > Mam na my li idiot w "naszych"
    > george

    Jakoś specjalnie nie szaleli z tą podażą (moim zdaniem) no ale skoro
    Cię to denerwuje. Pewnie masz swoje racje :)

    http://twitter.com/RynekGlobalny

  • 9. Data: 2011-11-23 21:38:41
    Od: root <s...@k...com>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:42:53 +0100, george napisał(a):

> [...]
    >
    > Generalnie to chyba nie ma się z czego cieszyć :/
    >
    > a kto sie cieszy ?
    > idioci nadrukowali i teraz jest problem.

    No jak to tak. Wszyscy eurosceptycy twierdza jednym głosem, że bycie w euro
    to głupota, bo nie można zdewaluowac waluty. Mamy naszą dobra, niepodległą
    zlotówkę i ja własnie dewaluujemy, żeby nam się zyło lepiej i dostatniej
    (kiedyś tam)
    Od dwudziestu ponad lat słysze, że dzięki "tu se wpisz co chcesz" będziemy
    mieć wyższe emerytury. A tu Co rok to prorok, i nowe pomysly. Od 20 lat
    słyszę ze wdrażane są reformy "tu se wpisz co chcesz" żeby nam sie zyło
    lepiej i dostatniej (po śmierci). Chyba ktoś nas robi w ciula co nie
    George?

  • 10. Data: 2011-11-23 22:31:07
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "root" <s...@k...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zlotówkę i ja własnie dewaluujemy, żeby nam się zyło lepiej i dostatniej

    dewaluacja to kradzież oszczędności i dodatkowy podatek.
    należy więc się zastanowić komu na tym zależy.