  • 11. Data: 2002-01-17 18:16:40
    Temat: Re: NAJTAŃSZE KONTA FIRMOWE
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    dzieki - chcialam podizekowac na priva, ale wraca mi mail do ciebie.

  • 12. Data: 2002-01-19 08:25:30
    Od: "Rafał" <r...@p...fm>

    ok ale w inteligo nie ma możliwości założenia konta firmowego dla spółki
    cywilnej :(

  • 13. Data: 2002-01-19 09:08:18
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > ok ale w inteligo nie ma możliwości założenia konta firmowego dla spółki
    > cywilnej :(

    podobno mozna
    sa dowody

  • 14. Data: 2002-01-19 17:27:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jan 2002 08:25:30 GMT, "Rafał" <r...@p...fm> wrote:

    >ok ale w inteligo nie ma mo?liwo?ci za?o?enia konta firmowego dla spó?ki
    >cywilnej :(

    Można. Pytałem ich o to i odpowiedzieli:
    ---->---->---->---->---->---->---->---->---->---->
    Witamy
    Dziękujemy za zainteresowanie naszą oferta.
    Pragniemy poinformowac iż otwieramy konta dla spółek cywilnych.
    Jeśli składa Pan wniosek o otwarcie konta dla spółki cywilnej
    prosimy o
    przysłanie do nas następujących dokumentów:
    Podpisane przez wszystkich wspólników pełnomocnictwo wskazujące
    jednego ze
    wspólników na umocowanego do otwarcia i dysponowania rachunkiem.
    Pełnomocnictwo jest tutaj
    Potwierdzoną przez wszystkich wspólników kopię umowy spółki
    cywilnej
    Potwierdzone kopie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności
    gospodarczej każdego ze wspólników (oświadczenie składa osoba
    figurująca na
    wpisie).
    Potwierdzoną kopię decyzji o nadaniu numeru Regon spółce
    (potwierdza
    wspólnik, który jest umocowany w pełnomocnictwie lub - w drodze
    wyjątku -
    inny wspólnik, którego podpis jest zgodny ze złożonym na
    pełnomocnictwie lub
    kopii umowy spółki).
    W przypadku gdy spółka nie ma nadanego numeru Regon, konieczne jest
    dostarczenie potwierdzonych kopii decyzji o nadaniu numeru Regon
    każdemu ze
    wspólników (każdy potwierdza swój).
    Potwierdzoną kopię decyzji w sprawie nadania numeru NIP spółce
[...]
    Sposób potwierdzania kopii dokumentów:

    Na awersie (froncie) kopii prosimy o napisanie oświadczenia
    następującej
    treści: "Oświadczam, iż niniejsza kopia dokumentu jest zgodna z
    jego
    oryginałem, a dane w nim zawarte są aktualne." Pod nim prosimy o
    złożenie
    własnoręcznego podpisu i przybicie pieczątki firmowej. Jeśli nie
    posiada Pan
    pieczątki firmowej prosimy o zrobienie na tej samej kopii
    dokumentu dopisku:
    "Oświadczam, że nie posiadam pieczątki firmowej".

    Prosimy o pamietanie, że dane zawarte w wysłanych dokumentach
    muszą być
    aktualne. Jeśli nie są one zgodne ze stanem faktycznym np.:
    zmienił się
    adres siedziby firmy, nazwa firmy, nazwisko właściciela, zanim
    wyśle je Pan
    do nas prosimy o aktualizacje dokumentu.

    Adres: Inteligo, ul. Wspólna 47/49, 00-684 Warszawa

    Wszystkie inne informacje dotyczące produktów oferowanych przez
    Inteligo
    można znaleźć na stronach www.inteligo.pl lub na serwisie
    wap.inteligo.pl.

    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem 0 801
    121 121 lub
    22-545-38-29.
    Pracownicy Inteligo codziennie w godzinach 7.30-22.30 i z
    przyjemnością
    odpowiedzą na wszystkie pytania

    Pozdrawiamy
    Zespół Inteligo

    ---->---->---->---->---->---->---->---->---->---->

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-01-20 23:16:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Krab" <k...@h...pl> wrote in message news:a2bd23$3dl$1@news.tpi.pl...

    > podobno mozna
    > sa dowody

    Tadam :-)))) [to ja - dowód ;-) ]

    Ba! Chyba jestem jedyną osobą, która miała u nich konto dla spółki kiedy
    formalnie nie można było go mieć :-))) - czym wprowadziłem swego czasu parę
    osób z Inteligo w lekką konsternację ;-)

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-01-21 10:28:26
    Od: <r...@o...pl>

    Na razie nie polecam MultiBanku. Może za dwa, trzy miesiące, jak się trochę
    dopracują.
    Nie można wykonać przelewu do ZUS z Internetu (w cenniku za 1zł), a jak
    zadzwoniłem, to zapłaciłem 3zł (mimo, że w cenniku jest 2zł).
    (Zażądałem zwrotu różnicy i na rozpatrzenie reklamacji czekam już prawie dwa
    tygodnie.)

  • 17. Data: 2002-01-21 23:06:56
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

> [...]
    > zadzwoniłem, to zapłaciłem 3zł (mimo, że w cenniku jest 2zł).
    > (Zażądałem zwrotu różnicy i na rozpatrzenie reklamacji czekam już prawie

    A mi pobrali 0,50 zł za zrealizowanie zlecenia stałego - cennik 0 zł.
    Co prawda w rachunku osobistym, ale też ICH błąd ;-(
    No i na wszelki wypadek, na razie przeniosłem zlecenia stałe do mBanku,
    bo nie chcę się denerwować, za 50 gr. ;-))

    pzdr
    marcin