  • 11. Data: 2002-07-10 08:02:34
    Temat: Re: Mylleniumm; bank z piekła rodem
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Leonard Szczepanski" (...)
    > To fakt chociazby wyplaty z bankomatow Millennium/Euronet. To jest minus,

    jak to jest z tymi bankomatami - uzylem w takim bankomacie w oddziale Millennium
    karty Inteligo bo panie z oddzialu poinformowaly mnie, ze to BANKOMAT EURONETU
    Niestety inteligo uwaza inaczej i skasowali mnie jak za bankomat obcy a nie
    Euronet
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-07-10 13:06:15
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    WaSyL wrote in news:aggli7$1cq$1@news2.tpi.pl:

    > eee, naprawde nawet chyba najstarsi gorale nie wiedza. ale po
    > wpadkach zima (sam odczulem) teraz ich system jest chyba stabilny,
    > od dawna nie bylo zadnych chockuf-klockuf :)

    Ciekawe czy poprawili to, że jak masz na koncie powiedzmy 300 pln, i
    każesz mu wypłacić w bankomacie millenium te 300 pln (co kosztuje 300 +
    1 prowizji), to bankomat kasy nie da, a zaksięguje ją. Do tego zrobi
    złotówkę debetu. Spotkało mnie to kiedyś, ponad 2 miesiące czekania na
    zwrot kasy. Do tego sytuacja jest powtarzalna, nie tylko ja tak miałem.

    --
    empeg

    {FCE2AC80-36E5-4A64-A114-516F7D8E4139}

  • 13. Data: 2002-07-10 14:36:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

> [...]
    > EURONETU
    > Niestety inteligo uwaza inaczej i skasowali mnie jak za bankomat obcy a nie

    To jakas specjalna usluga Euronetu dla Millennium.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2002-07-10 15:42:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa

    > To jakas specjalna usluga Euronetu dla Millennium.

    ale po ekranie latal napis EURONET i dalem sie nabrac ;-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-07-10 16:01:16
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > ale po ekranie latal napis EURONET i dalem sie nabrac ;-)
    > *** blad ***

    Bankomaty MILLENNIUM są obsługiwane na podstawie specjalnej umowy przez Euronet
    ale są własnością MILLENNIUM dlatego oferta Euronety dla banków wirtualnych nie
    obejmuje bankomatów MILLENNIUM.

    Z poważaniem
    Bankomat

  • 16. Data: 2002-07-10 22:28:14
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czemu nie złożysz wypowiedzenia umowy na piśmie, z potwierdzeniem na
    > kopii ? Ja im nawet zabroniłem przetwarzania moich danych osobowych.
    > :]]

    > 3 miesiące czekania. Dziękuję, postoję. :>

    Ja skladalem jedna reklamacje do Millennium. Czekalem 2 tygodnie. Nie
    przesadzajmy z tymi 3 miesiacami :)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-07-10 22:31:16
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > Zalezy - ale pamietaj ze jakos te pieniadze czasem w reke dostac musisz.

    Prawde mowiac prowizja w wysokosci 1 pln jakos mi zbytnio nie przeszkadza...
    Ale jest to jakis minus.

    Do konca tego roku maja zrobic obsluge przez

    > A powiedzieli do konca ktorego roku? ;-) Bo ktos ostatnio sie tez z
    > tego chichral.

    Do konca 2002 roku. Wiesz przezylo sie tyle czasu bez obslugi rachunku w
    internecie w tym banku, ze przezyje sie i jeszcze troche :)

  • 18. Data: 2002-07-11 06:16:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 11, 2002 at 12:31:16AM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

    > Prawde mowiac prowizja w wysokosci 1 pln jakos mi zbytnio nie przeszkadza...
    > Ale jest to jakis minus.

    We wszystkich czy tylko w kilku specjalnych (euronetowo-milenijnych)?
    Bo jakos mam przeczucie promocja a'la inteligo na euronet.

    1zl od wszystkich to ja mam w RB.

    > Do konca 2002 roku. Wiesz przezylo sie tyle czasu bez obslugi rachunku w
    > internecie w tym banku, ze przezyje sie i jeszcze troche :)

    Jasne, pewnie aby uslyszec o kolejnym terminie ;-)

    A ten konice 2002 to mial byc okres wprowadzenia czy podania kolejnego
    terminu? ;-]

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-07-11 08:22:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A ten konice 2002 to mial byc okres wprowadzenia czy podania kolejnego
    > terminu? ;-]

    ROTFL :-)))

  • 20. Data: 2002-07-11 11:54:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > We wszystkich czy tylko w kilku specjalnych (euronetowo-milenijnych)?
    > Bo jakos mam przeczucie promocja a'la inteligo na euronet.

    Nie, ta zlotowka jest we wszystkich euronetowych. W pozostalych 3.5 zl
    (+ew. koszt przewalutowania, ale zwykle nienajgorszy, a czasem tak
    swietny, ze trudny do uwierzenia - no ale to VISA glownie).

    > A ten konice 2002 to mial byc okres wprowadzenia czy podania kolejnego
    > terminu? ;-]

    Ja zwatpilem rok temu. Na szczescie da sie bez tego zyc, tak jak kiedys
    sie dalo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator