  • 1. Data: 2002-07-09 10:29:14
    Temat: Mylleniumm; bank z piekła rodem
    Od: "loomer" <n...@N...onet.pl>

    Czy w tym banku pracują tylko blondynki albo coś jeszcze gorszego?

    Od początku:
    Pięć miesięcy temu zakończyła mi się lokata terminowa w tym banku. Nie
    miałem tam konta, przynajmniej sam go nie zakładałem (wiem, że otwierają
    automatycznie przy lokatach, ale wtedy nie jest pobierana opłata za nie).
    Lokata była dość duża więc na wszelki wypadek poinformowałem parę dni
    wcześniej w placówce o moich zamiarach. Przychodzę w zapowiedzianym dniu i
    dowiaduję się, że nie mają wystarczająco pieniędzy na składzie. Musiałem
    czekać 2 dni. Ale to pestka. Po odbiorze pieniędzy powiedziałem, że chce
    zamknąć wszelkie rachunki i nic sobie więcej nie myśląc opuściłem lokal.
    Oczywiście następnego miesiąca dostaję wyciąg z tego banku z naliczoną
    opłatą za prowadzenie konta (czyli -2zł). Idę do banku i pytam co jest
    grane. Odpowiedź: przecież nie zamykałem konta. Nic nie mówiąc podpisuję ten
    sam papierek co ostatnio i wychodzę. Następny miesiąc: znowu wyciąg i znowu
    naliczona opłata za prowadzenie konta. Wizyta w baku i znowu dowiaduję się,
    że ja absolutnie nie zamykałem konta. (...) Co miesiąc rozmawiam właściwie z
    tą samą niedysponentką, która w żywe oczy mi mówi, że ja konta nie
    zamykałem. Oszaleć można, kobieta wtedy się nawet na mnie nie patrzy bo jest
    jej głupio i nie chce się przyznać.

    Z takim chamstwem się jeszcze nigdzie nie spotkałem. Wypierają się
    wszystkiego aż do bólu. Nie można porozmawiać z dyrektorem bo go nigdy nie
    ma. Potwierdzenia zamknięcia nie wystawią za nic.

    Co mogę zrobić tej instytucji żeby ich zabolało, wreszcie zamknęli mi to
    konto i zwrócili opłaty za prowadzenie konta za kilka miesięcy?

    tel. 503412837
    www.infopoland.net
    www.liceum.of.pl
    -----------------------------------

  • 2. Data: 2002-07-09 23:55:45
    Temat: Re: Mylleniumm; bank z piekła rodem
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "loomer" <n...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w tym banku pracują tylko blondynki albo coś jeszcze gorszego?
    >
    > Co mogę zrobić tej instytucji żeby ich zabolało, wreszcie zamknęli mi to
    > konto i zwrócili opłaty za prowadzenie konta za kilka miesięcy?

    Wiesz co bank to obyczaj :)
    Ja wczesniej mialem konto w dawnym Handlobanku potem po zmianie na CitiBank
    szybko ucieklem. Koszmar to byl. Zreszta sadze ze kazdy wie kto prezyl to
    fuzje bankow i musial w tym czasie korzystac z bankomatow czy placic
    kartami.
    Teraz w Millennium odczulem roznice na lepsze. Jednemu sie podoba drugiemu
    nie. Ale proponuje Ci zlozyc pismo listem poleconym na Kopernika (Wawa) do
    Dzialu Reklamacji.

    Pozdrawiam
    Leo

  • 3. Data: 2002-07-10 00:04:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 01:55:45AM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

    > Teraz w Millennium odczulem roznice na lepsze. Jednemu sie podoba drugiemu
    > nie. Ale proponuje Ci zlozyc pismo listem poleconym na Kopernika (Wawa) do
    > Dzialu Reklamacji.

    Jednym z glownym powodow narzekania na millenium sa jego nie najnizsze
    ceny i oplaty za wiekszosc rzeczy. Nawet za takie, ktore czesto sa
    bezplatne.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-07-10 00:29:32
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    do

    > Jednym z glownym powodow narzekania na millenium sa jego nie najnizsze
    > ceny i oplaty za wiekszosc rzeczy. Nawet za takie, ktore czesto sa
    > bezplatne.

    To fakt chociazby wyplaty z bankomatow Millennium/Euronet. To jest minus,
    ale do plusow nalezy brak oplat za prowadzenie rachunku Millepensja, wiec
    jakos to sie rekompensuje (tzn. w zaleznosci od tego jak czesto korzystasz z
    bankomatu).
    Ale tak jak pisalem jednemu to odpowiada drugiemu nie. Mi odpowiada bo
    oddzial mam praktycznie pod nosem, kase wyplacam rzadko wiec tych prowizji
    wlasciwie nie odczuwam. Do konca tego roku maja zrobic obsluge przez
    internet wiec bede jeszcze bardziej happy (no lepiej pozno niz wcale :) ).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-10 01:47:38
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Leonard Szczepanski wrote in news:3d2b8261$1@news.vogel.pl:

    > Do konca tego
    > roku maja zrobic obsluge przez internet wiec bede jeszcze bardziej
    > happy (no lepiej pozno niz wcale :) ).

    Znając ich system informatyczny bałbym się tego używać. A tak btw,
    wierzysz że to odpałą do końca roku ?

    --
    empeg

    {00CC5AE1-B787-4077-9179-4756C161DA1E}

  • 6. Data: 2002-07-10 01:52:38
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Leonard Szczepanski wrote in news:3d2b78c7@news.vogel.pl:

> [...]
    Czemu nie złożysz wypowiedzenia umowy na piśmie, z potwierdzeniem na
    kopii ? Ja im nawet zabroniłem przetwarzania moich danych osobowych.
    :]]

    > Teraz w Millennium odczulem roznice na lepsze. Jednemu sie podoba
    > drugiemu nie. Ale proponuje Ci zlozyc pismo listem poleconym na
    > Kopernika (Wawa) do Dzialu Reklamacji.

    3 miesiące czekania. Dziękuję, postoję. :>

    --
    empeg

    {54BA375B-81B3-4E48-BF49-EC1AE4864280}

  • 7. Data: 2002-07-10 06:16:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 10, 2002 at 02:29:32AM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

> [...]
    > jakos to sie rekompensuje (tzn. w zaleznosci od tego jak czesto korzystasz z

    Zalezy - ale pamietaj ze jakos te pieniadze czasem w reke dostac musisz.

> [...]
    > wlasciwie nie odczuwam. Do konca tego roku maja zrobic obsluge przez
    > internet wiec bede jeszcze bardziej happy (no lepiej pozno niz wcale :) ).

    A powiedzieli do konca ktorego roku? ;-) Bo ktos ostatnio sie tez z
    tego chichral.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-07-10 06:51:00
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "loomer" <n...@N...onet.pl> wrote in message
    > Czy w tym banku pracują tylko blondynki albo coś jeszcze gorszego?
    >
    > Od początku:

    [....]

    Jak w kazdym duzym banku, na kogo trafisz tak masz. Ja tam nie narzekam.

  • 9. Data: 2002-07-10 06:52:16
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message

    > Znając ich system informatyczny bałbym się tego używać. A tak btw,
    > wierzysz że to odpałą do końca roku ?

    eee, naprawde nawet chyba najstarsi gorale nie wiedza. ale po wpadkach zima
    (sam odczulem) teraz ich system jest chyba stabilny, od dawna nie bylo
    zadnych chockuf-klockuf :)

  • 10. Data: 2002-07-10 07:41:05
    Od: "Shameck" <s...@k...net.pl>

    a moze podpisz ten papierek o likwidacji rachunku i wez jego kopie a potem w
    razie by sie wypierali po prostu im to pokaz
    pozdr.
    Shameck