eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie) › Re: [Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie)
  • Data: 2005-02-01 09:01:01
    Temat: Re: [Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <m...@t...pl> napisal(a):
    > Wczoraj po poludniu zadzwonilem na Multilinie aby dowiedziec sie czy
    > moja reklamacja zostala wprowadzona do systemu. Tak jak sie
    > spodziewalem, nie zostala. Zlozylem wiec ja ponownie przez Multilinie.
    > Mam nadziejem, ze teraz wszystko bedze w porzadku.

    Aleś Ty uparty, ja po trzech kolejnych zagubieniach dałem sobie spokój.
    :)
    --
    Samotnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1