eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie) › Re: [Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie)
  • Data: 2005-02-01 08:29:20
    Temat: Re: [Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie)
    Od: Solos <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj po poludniu zadzwonilem na Multilinie aby dowiedziec sie czy
    moja reklamacja zostala wprowadzona do systemu. Tak jak sie
    spodziewalem, nie zostala. Zlozylem wiec ja ponownie przez Multilinie.
    Mam nadziejem, ze teraz wszystko bedze w porzadku. A co do tego Pana w
    oddziale na Domaniewskiej w Warszawie - unikajcie go jak ognia, mily,
    uprzejmy ale efektywnosc jego czynow jest zerowa :(

    --
    Solos
    GG 3115539