eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie) › Re: [Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie)
  • Data: 2005-01-30 17:00:16
    Temat: Re: [Multibank] postepowanie troche nie takie jak byc powinno (dlugie)
    Od: Solos <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciag dalszy opowiesci. W piatek moja Mama byla w tym samym oddziale w
    Warszawie i udala sie do tego samego Pana. Pan powiedzial, ze owszem,
    pamieta mnie i byl strasznie zdziwiony, ze reklamacji nie bylo w
    systemie. Obiecal zaraz zajac sie ta sprawa i wpisac ponownie reklamacje.

    Dzisiaj dzwonie na Multilinie, zeby zapytac sie czy owa reklamacja jest
    w systemie i... nie maja wpisanej zadnej reklamacji. Opowiedzialem Pani
    na Multilinii co i jak. Powiedziala, ze Pan w placowce mogl zglosic
    reklamacje do innego dzialu i zeby zadzwonic jeszcze jutro po poludniu.
    Jesli nie bedzie reklamacji w systemie, to ze operator Multilini
    przyjmie ta reklamacje.

    Teraz to zakrawa juz to powoli na kpine. Co ten facet w placowce debil
    jakis jest czy co???? No przeciez to ludzkie pojecie przechodzi :(
    Zobaczymy jutro jak sie bedzie miala sytuacja.

    --
    Solos
    GG 3115539