  • 1. Data: 2002-07-16 10:46:27
    Temat: Multibank ok!
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    HEJ!

    Po założeniu konta dali mi 19k kredytu odnawialnego w koncie.. i zadniego
    weksla ani nic...

    Podoba mnie sie to...

    Jutro przyjeżdza do mnie Krzysztof Jarzyna ze Szczecina.
    Mieliśmy iść na suszi, a tak to wpadne z nim do placówki Multi i założe mu
    konto...

  • 2. Data: 2002-07-16 10:55:48
    Temat: Re: Multibank ok!
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jutro przyjeżdza do mnie Krzysztof Jarzyna ze Szczecina.
    > Mieliśmy iść na suszi, a tak to wpadne z nim do placówki Multi i założe mu

    o widze, ze szykuje sie niezla zabawa, co tam suszi, 19k nie starczy na dwa
    dni - trzeba bedzie poratowac sie kontem kolegi - ho ho !

    milej zabawy :-)

  • 3. Data: 2002-07-16 10:59:31
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    What???

    Kurde nie zajarzylem... jakim kontem... jakiego kolegi...
    My się znamy???

  • 4. Data: 2002-07-16 11:12:20
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    no wiesz - chwalisz się tak publicznie... te 19k...

    troche to wygladalo - jakbyś chcial sie podzielic radoscią z innymi
    uczestnikami tej grupy dyskusyjnej - nie mówie, ze powinienes cos postawic,
    ale tak zupelnie nic ..?

  • 5. Data: 2002-07-16 11:27:22
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Sorawiec!!!
    Nie chwale się , chcę tylko abyście wiedzieli ze Multi jest oki...

    Jak na razie nie dali z niczym ciala..
    I jest dokładnie tak jak obiecują w reklamówkach, a nawet lepiej..

    Krzysztof Jarzyna ze Szczecina będzie zadowolony

    A potem namówie Brylanta..

    I dostane aparat cyrowy od Multi:)

  • 6. Data: 2002-07-16 13:48:07
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

> [...]
    > I jest dokładnie tak jak obiecują w reklamówkach, a nawet lepiej..
    >
    > Krzysztof Jarzyna ze Szczecina będzie zadowolony

    A Darek Gałązka ze Śląska będzie?
    Może go też namówisz ???

    J.

  • 7. Data: 2002-07-16 14:34:34
    Od: "Dariusz Gałązka ze Śląska" <D...@n...pl>

    > A Darek Gałązka ze Śląska będzie?
    > Może go też namówisz ???

    Nie będzie mnie, 19k to za mała kwota na zabawy :)

  • 8. Data: 2002-07-16 14:41:17
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Nie...
    darek to tłumok...

    nie chce go...

    niwech sie wali na ryj,....
    no chyba ze chce zeby go wrzucic do lwów na szybko...

    Użytkownik "Dariusz Gałązka ze Śląska" <D...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ah1at8$qjh$1@news.tpi.pl...