  • 1. Data: 2006-12-09 18:05:47
    Temat: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Witam

    Od dwóch lat jestem klientem i przyszedł pierwszy zgrzyt i chyba czas na
    zmianę banku. Podniesienie opłat jakoś tak przeszło niby, że coś tam
    oddadzą jak się spiszesz no nie ważne. Historia z wpłatomatem
    uświadomiła mi kompletną ignorancję banku i totalne nieposzanowanie
    klienta. No to zacznę od początku.
    W piątek rano podjechałem przed pracą do wpłatomatu aby wpłacić koledze
    pieniądze przez moje konto do mbanku. Godzina 7.45 wpłacam pieniądze i
    wpłatomat pomielił, pomielił i wywalił "Awaria modułu gotówkowego"
    wypluł karteczkę i oddał kartę. Dzwonię na mlinię i Pani mnie
    poinformowała, że oczywiście takie rzeczy się zdarzają i że wpłatomat
    może po godzinie sam zaksięgować pieniądze albo jak przyjdzie obsługa
    banku to zresetuje wpłatomat i może wtedy a jak nie to proszę zadzwonić.
    Coś czułem, że to tylko pobożne życzenia ale cóż było mi robić.
    Sprawdzam o godzinie 10.00 pieniędzy brak. Dzwonię na mlinię i inna Pani
    mi mówi, że trzeba złożyć w takim razie reklamacje i totalnie bezdusznym
    głosem rzuca od niechcenia, że bank rozpatrzy ją w 10 dni!!! W tym
    momencie osłupiałem i po prostu nie mogłem w to uwierzyć. Po krótkiej
    wymianie zdań Pani dorzuciła, że takie reklamacje idą w pierwszej
    kolejności i że w ogóle to jest zewnętrzna firma do obsługi wpłatomatu
    etc etc.
    Kilka szczegółów. Kartka z wpłatomatu ma godzinę 7:56 a ja w pracy byłem
    o 7:54 (odbijam się kartą) więc ewidentnie godzina jest nie ta.
    Potwierdzenie zgłoszenia reklamacji dostałem dzisiaj na maila o
    godzienie 9:49 czyli lekko licząc 20h albo lepiej.
    No i na koniec kilka moich uwag. Uważam, że skoro multibank postawił
    wpłatomaty a za wpłaty w banku kasuje to chyba procedura w wypadku
    awarii i odzyskania pieniędzy powinna trwać góra kilka h a nie iść jako
    zwykła reklamacja - jest to po prostu kpina i brak poszanowania
    pieniędzy klientów, z których przecież się bank utrzymuje. Rozumiem
    jeżeli to by był bankomat trudno przeboleje i pójdę do innego ale to
    jest wpłatomat całkiem inna usługa. I tak mnie zastanowiło co by było
    jakby akurat te pieniądze miały iść na spłatę KK - rozumiem, że
    "przyjazny świat finansów" bez zastanowienia dowaliłby wszystkie kary a
    rozpatrzenie reklamacji poszłoby zaraz za reklamacją z wpłatomatu bo
    tamta ma podobno wyższy priorytet.

    Generalnie bank stracił w moich oczach wszystko co do tej pory
    wypracował. Tylko pytanie gdzie się teraz przenieść? Mam konto wspólne
    ze swoja dziewczyną do tego KK i możliwość wpłaty choć jak widać nie
    zawsze :/
    Multi jeżeli chodzi o www jest chyba w ścisłej czołówce i co ja mam
    teraz biedny począć ;)

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 2. Data: 2006-12-09 18:22:29
    Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
    Od: "....co to..." <c...@t...ca>

    > Multi jeżeli chodzi o www jest chyba w ścisłej czołówce i co ja mam
    > teraz biedny począć ;)

    Trzymaj w skarpecie :) chyba ze dziura sie zrobi

    a tak na marginesie tak jak w kazdym banku wiec nie ma co plakac to tylko
    PRL nowsze wydanie ale nadal wersja alpha

    pozdrawiam i zycze szybkiego zalatwienia reklamacji

  • 3. Data: 2006-12-09 19:05:37
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    ....co to... wrote:

    > Trzymaj w skarpecie :) chyba ze dziura sie zrobi
    >
    > a tak na marginesie tak jak w kazdym banku wiec nie ma co plakac to tylko
    > PRL nowsze wydanie ale nadal wersja alpha
    >
    > pozdrawiam i zycze szybkiego zalatwienia reklamacji

    Nie no raczej nie mam złudzeń i nie płaczę ale wydawało mi się, że w
    takiej sytuacji to bank mógłby chociaż zachować jakieś pozory, że coś
    robi typu:
    "Przyjmuje reklamację i powiem Panu tak, że normalnie trwa to 10 dni a w
    takich sytuacjach tylko 7 dni tyle w ile świat stworzono" hłe hłe jak to
    mówi stare dobre przysłowie "Lepiej się śmiać niż płakać" i tego się
    zawsze staram trzymać.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 4. Data: 2006-12-09 19:09:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > Generalnie bank stracił w moich oczach wszystko co do tej pory
    > wypracował. Tylko pytanie gdzie się teraz przenieść?

    Wszedzie jest tak samo. Gdzie sie nie przeniesiesz to predzej czy
    pozniej wyjdzie jakis bubel. Mniejszy lub wiekszy (ja z Multi tez mialem
    swojego czasu rozne przejscia np. samo wlaczajace sie ubezpiecznie od
    splaty zadluzenia na KK, niemoznosc dokonania zakupu bo sie same
    pozmienialy limity itp.). Teraz mam druga KK w Raiffeisen i tam to
    dopiero fajnie wyglada, bo zakupy pojawiaja sie z opoznieniem kilku dni
    (w Multi od reki) wiec nie bardzo wiadomo ile sie ma pieniedzy, co sie
    kupilo itp. Oczywiscie Raiffeisen pomylil moj adres (we wniosku byl
    dobry, a korespondencja poszla pod inny numer domu), dostep online
    aktywowal sie za 3 razem. W zasadzie z kazdym bankiem sa rozne dziwne
    cyrki (reklamacja w mBanku w pilnej sprawie trwala 3 miesiace na ten
    przyklad), pozostaje uznac to za cos normalnego.

    > Multi jeżeli chodzi o www jest chyba w ścisłej czołówce i co ja mam
    > teraz biedny począć ;)

    Zostac. Przynajmniej wiesz na czym stoisz i znasz swojego "wroga" :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-12-09 19:15:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Zostac. Przynajmniej wiesz na czym stoisz i znasz swojego "wroga" :)

    No na próbę założę sobie konto w mbanku i potestuję bo przejrzałem
    propozycje innych banków i grupy i tak można powiedzieć, że zmiana to
    jak z pustego w próżne niestety :/

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 6. Data: 2006-12-09 19:33:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > No na próbę założę sobie konto w mbanku i potestuję bo przejrzałem
    > propozycje innych banków i grupy i tak można powiedzieć, że zmiana to
    > jak z pustego w próżne niestety :/

    mBank to jest gorsza wersja Multi. Taka dla mniej wymagajacych klientow.
    W mBanku nawet nie wplacisz kasy w oddziale bo czegos takiego nie ma,
    a jak dzialaja wplatomaty to juz wiesz. Zamienias zle na gorsze ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-12-09 19:59:15
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > mBank to jest gorsza wersja Multi. Taka dla mniej wymagajacych klientow.
    > W mBanku nawet nie wplacisz kasy w oddziale bo czegos takiego nie ma, a
    > jak dzialaja wplatomaty to juz wiesz. Zamienias zle na gorsze ;)

    Tak jak napisałem na próbę sobie założę a jako, że mamy konto wspólne to
    moja dziewczyna zostanie w multi bo jak na razie nie ma jeszcze do nich
    zastrzeżeń ;)

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 8. Data: 2006-12-09 20:12:00
    Od: "Ar" <a...@j...pu>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:elf1e1$log$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > takich sytuacjach tylko 7 dni tyle w ile świat stworzono" hłe hłe jak to
    > mówi stare dobre przysłowie "Lepiej się śmiać niż płakać" i tego się

    Czas rozpatrzenia tego typu reklamacji to 30 dni :( (teoria i praktyka)
    A nawiasem mówiąc multi schodzi na psy jesli chodzi o troskę o klienta.

  • 9. Data: 2006-12-09 21:04:37
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > No na próbę założę sobie konto w mbanku i potestuję bo przejrzałem
    > propozycje innych banków i grupy i tak można powiedzieć, że zmiana to jak
    > z pustego w próżne niestety :/

    Miałem sporo kont, często niby typu VIP, w tym Aquariusa w Multibanku.
    Generalnie jak są problemy to wszędzie olewka. Natomiast w Multi miałem
    nawet gorsze doświadczenia niż z Pekao SA. Kiedyś nie odpowiedzili mi na
    reklamację i reklamację do reklamacji. Na kolejną pismo odpowiedzieli, ze
    nie musieli mi odpowiadać bo rzekomo tę kwestię reguluje regulamin. Żenada.
    Teraz używam m.in mBanku, ale wiele nie oczekuję i nie mam niespodzianek.
    Przynajmniej nie boli mnie, że płacę dużo za konto, a serwis jest
    beznadziejny.

  • 10. Data: 2006-12-09 21:21:56
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    rsa127 wrote:

    > Teraz u?ywam m.in mBanku, ale wiele nie oczekuj? i nie mam niespodzianek.
    > Przynajmniej nie boli mnie, ?e p?ac? du?o za konto, a serwis jest
    > beznadziejny.

    Dobre, życiowe podejście wchodzę w to ;)

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski