  • 31. Data: 2004-04-17 18:13:55
    Temat: Re: Multibank - ale fuszerka
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:c5kfik$o2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie był tani, a przypomina produkt typu: "zrób Pan mi na jutro system
    > bankowy, taki wiecie, żeby przelewy chodziły".

    po kolejnych Twoich wypowiedziach, przychylilbym sie raczej zdania kolegi
    Fergusia.
    pzdr,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 32. Data: 2004-04-18 11:14:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 17 Apr 2004 08:28:13 +0200, w <c5qioe$cs7$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Fergus"
    <fergus@_NO_SPAM_poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    > czy
    > bzdurę
    >
    > Kolejny ROTFL ;-) Uwielbiam posty projektantów systemów bankowych.

    To musisz zacząć je czytać.

    > Zlecasz przelew na DZISIAJ. Elixirem wyjdzie JUTRO.
    > Jaką chcesz mieć datę operacji, datę księgowania i datę waluty w systemie?

    Powyższe zagadnienie nie jest przedmiotem dyskusji.

    > Jeśli go już zlecisz to uważasz, że się wykonał (czyli MUSI SIĘ POJAWIĆ W
    > HISTORII OPERACJI), czy też CZEKA NA WYKONANIE?

    Powyższe zagadnienie nie jest przedmiotem dyskusji.

    > Zauważ, że przelew już nie
    > czeka na WYKONANIE - bo już się w systemie bankowym wykonał (obciążono ci
    > rachunek). To że wyjdzie Elixirem jutro to już jedynie małe utrudnienie,
    > które pewnie w miare postępu cywilizacji i możliwości KIRu będzie coraz
    > mniej uciążliwe). Kiedy docelowy Bank uzna drugą stronę to już zależy od
    > niego.

    Powyższy problem nie jest przedmiotem dyskusji.

> [...]
    > cię za tępego dresa, który nie wie co robi?). Jeśli się zdecydujesz go
    > WYCOFAĆ to otrzymujesz w historii operacji STORNO. I co to dziwnego?
    > Czyściutkie jak łza :-)

    Powyższy problem nie jest przedmiotem dyskusji.

    > Oczywiście można sobie wyobrazić sytuację w innym nieokreślonym bliżej Banku
    > gdzie: zlecasz przelew na dzisiaj, nie ma go w historii operacji, przelew
    > znika na 3 dni (nikt nic nie wie), po 3 dniach wychodzi Elixirem z banku i
    > pojawia się w historii operacji oczywiście z każdą datą inną. LOL

    Powyższe zagadnienie nie jest przedmiotem dyskusji.

    Ja nie wiem: czy masz kłopoty z czytaniem czy może przerósł ciebie tak banalny
    problem jak złe opisywanie operacji w mbanku...