  • 1. Data: 2004-04-14 15:29:49
    Temat: antybelką po głowie
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Z jutrzejszego wydania "Rz.":
    "...Mam ponad 70 lat. Trzy lata temu, w końcu listopada 2001 r., żeby
    uciec przed opodatkowaniem oszczędności, założyłam w Banku Millennium
    trzyletnia lokatę rentierską Plus 3m z kwartalną wypłatą odsetek.
    Ulokowałam w ten sposób 5 tys. zł, co dla przeciętnego obywatela, a
    zwłaszcza emeryta, jest kwotą niebagatelną.

    Na początku marcu tego roku udałam się do banku i stwierdziłam, że
    odsetki narosłe przez trzy ostatnie miesiące (od końca listopada 2003 r.
    do końca lutego 2004 r.) wyniosły tylko 30,25 zł. Oprocentowanie lokaty
    jest teraz bardzo niskie - 2,4 proc. w skali roku.

    Od tych 30,25 zł potrącono mi 6 zł za prowadzenie rachunku Millekonto w
    styczniu oraz 6 zł za luty. Nie przypominam sobie, aby wcześniej
    pobierano za to jakieś opłaty. Zresztą, po co mi ten rachunek? Jest
    martwy, bo nie prowadzę na nim żadnych operacji. Zdenerwowałam się i
    poprosiłam o wypłatę odsetek. Za tę operację potrącono mi jeszcze 3 zł.
    W efekcie odebrałam 15,25 zł..."

    Więcej: http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/popo_040414/pop
    o_a_1.html

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 2. Data: 2004-04-14 15:52:09
    Temat: Re: antybelką po głowie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Piotr Zawadzki wrote:
> [...]
    > martwy, bo nie prowadzę na nim żadnych operacji. Zdenerwowałam się i
    > poprosiłam o wypłatę odsetek. Za tę operację potrącono mi jeszcze 3

    Jak zwykle w Millennium mają gdzieś klienta - w końcówce można przeczytać:
    "Co ciekawe, w ofercie banku nadal jest specjalne Millekonto lokacyjne dla osób
    posiadających tylko lokatę, ale - jak nam wyjaśniono - klient musi sam udać się
    do oddziału i przekształcić Millekonto w Millekonto lokacyjne. Co więcej, musi
    wiedzieć, że istnieje taka możliwość. Naszej czytelniczce wcale o tym w oddziale
    nie powiedzieli. Dużo uczciwiej wobec klientów byłoby, gdyby od razu zamieniono
    ich rachunki na bezpłatne Millekonta lokacyjne. (............) Sprawdziliśmy w
    kilku innych bankach. Nigdzie nie płaci się za prowadzenie konta związanego z
    lokatą antypodatkową i za pobranie odsetek w kasie banku."

    I dlatego M. trzeba omijać z daleka - rachunek u nich zamknalem bez żalu :-)

    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-04-14 20:36:16
    Temat: Odp: antybelką po głowie
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c5jmrr$h3j$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > lokatą antypodatkową i za pobranie odsetek w kasie banku."
    >
    > I dlatego M. trzeba omijać z daleka - rachunek u nich zamknalem bez żalu
    :-)
    czyli tytuł watku jest wprowadzajacy w błąd - bo nie anty belką a Millenium
    w głowe sie dostaje. WSTYD zarządzie. Mam nadzieję,z e ten artykul w Rzepie
    przyniesie wam wiecej potencjalnych strat niz zyski z opłat na lokatach
    nabitych w butelkę klientów. A pomysleć ze chciałem kiedys zainteresować sie
    karta kredytową w Mille.... Cóz, przebiliście chamstwem nawet PeKaO SA do
    tej pory przeze mnei uwazany za najgorszy bank

  • 4. Data: 2004-04-14 21:07:40
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ulokowałam w ten sposób 5 tys. zł, co dla przeciętnego obywatela, a
    > zwłaszcza emeryta, jest kwotą niebagatelną.

    Niech ktoś jeszcze powie, ze nie potrzeba ustawy przeciwko lichwie...

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-04-14 23:38:32
    Od: KULKA <r...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-14 23:07, Użytkownik BaLab napisał:

    > Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Niech ktoś jeszcze powie, ze nie potrzeba ustawy przeciwko lichwie...

    Uważasz, że klienci banków wymuszają na lokatach lichwiarskie
    oprocentowanie? ;-)

    Kulka

  • 6. Data: 2004-04-15 07:46:07
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Niech ktoś jeszcze powie, ze nie potrzeba ustawy przeciwko lichwie...

    ROTFL, a co ma do tego lichwa???

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-04-15 14:39:02
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > lokatą antypodatkową i za pobranie odsetek w kasie banku."
    >
    > I dlatego M. trzeba omijać z daleka - rachunek u nich zamknalem bez żalu :-)

    Ja mialem podobne przezycia z Millenium i lokatami kiedy zaczynali
    dzialalnosc i od tamtej pory omijam ich szerokim lukiem. Co ciekawe kiedys
    mozna bylo zalozyc sama lokate (bez konta) a oni pozniej sami "na sile"
    zakladali konta do lokat wprowadzajac jednoczesnie oplaty do nich...
    Usilowali ode mnie w ten sposob wyludzic oplate za 2 miesiace prowadzenia
    konta (tyle czasu mialem tam lokate). Nie obylo sie bez rozmow telefonicznych
    z kierownictwem oddzialu... Na dodatek zeby odebrac kwote lokaty rzedu 20tys
    trzeba 3 dni wczesniej zadzwonic i poinformowac oddzial ze bedzie potrzebna
    gotowka... Na sama mysl o lokatach w M. przechodzi mnie dreszcz...

    D.