  • Data: 2003-01-17 09:48:35
    Temat: Re: [MultiBank] zamykanie konta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Nieraz bedac w jakims miejscu gdzie nie ma bankomatow bezprowizyjnych (dla
    > mnie oczywiscie :))), wyplata gotowki moze drogo kosztowac. A takie sytacje
    > sie zdazaja.

    Ja Ci sie zdarzaja to zaloz e-pakiet ;p

    > Piszesz o 100 PLN - ja wyplacilem ok 1k i niestety zaplacilem
    > za to slono - 6 razy wiecej niz gdybym wyplacal karta Citka (uprzedzajac
    > pytanie - gotowka byla w Multi bo kiedys milalem nadzieje ze bedzie to moje
    > podstawowe konto)

    Wlasnie do tego sie przydaje linia, zeby moc wyplacic nagle kase i ew. pozniej
    uzupelnic.

    > Pozniej % obniza sie progowo, i roznica wynosi _cale_ 0,2% - szalona
    > wielkosc.

    Ostatnio jak sprawdzalem roznica byla ponad 1%. Zreszta juz Ci napisalem, ze
    lokaty _obecnie_ sa bez sensu.

    > CitiGold powyzej 200k ma lokaty negocjowane. Zauwaz ze calyczas rozmawiamy o
    > lokatach promocyjnych a nie o stalej ofercie o ktorej mowisz w swoim poscie.

    To napisze jeszcze raz: IMHO te lokaty promocyjne sa kiepskie i tyle. Stala
    oferta _lokat_ dla citigold tez jest slaba.

    A to nie sa ogolniki ? ;-)))
    Zarty zartami, teraz juz naprawde EOT.