  • Data: 2003-01-17 08:35:07
    Temat: Re: [MultiBank] zamykanie konta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:b08e7i$k79$1@news.onet.pl...

    > I co z tego. W multi do 100zl wyjdzie na to samo. A skoro masz inne konta
    do
    > wyplat z bankomatow, to po co wyplacac z prowizja ? Albo inaczej skoro
    wyplacasz
    > z prowizja to po co Ci tamte konta ?

    Nieraz bedac w jakims miejscu gdzie nie ma bankomatow bezprowizyjnych (dla
    mnie oczywiscie :))), wyplata gotowki moze drogo kosztowac. A takie sytacje
    sie zdazaja. Piszesz o 100 PLN - ja wyplacilem ok 1k i niestety zaplacilem
    za to slono - 6 razy wiecej niz gdybym wyplacal karta Citka (uprzedzajac
    pytanie - gotowka byla w Multi bo kiedys milalem nadzieje ze bedzie to moje
    podstawowe konto)

    > Podane w reklamach %% lokat promocyjnych jest _od_100kzl. Ponizej tego te
    lokaty
    > sa przecietne. Lepsze jest juz %% w mB.
    > CitiGold nie ma _nic_do tego. Powiem wiecej obecnie citigold ma gorsze
    lokaty od
    > mB, a citi-opiekunki wrecz _odradzaja_ lokaty !!! A pamietaj, ze dla
    goldow jest
    > lepsze %% niz dla One.

    Pozniej % obniza sie progowo, i roznica wynosi _cale_ 0,2% - szalona
    wielkosc.
    CitiGold powyzej 200k ma lokaty negocjowane. Zauwaz ze calyczas rozmawiamy o
    lokatach promocyjnych a nie o stalej ofercie o ktorej mowisz w swoim poscie.

    > Napisales, ze "maja lepsze podejscie od MultiBanku" ;P

    Cytuj dokaldnie :) "Przynajmniej maja lepsze podejscie (co
    prawda po moich uwagach) od Multibanku w wydawaniu KK. W wieku 22 lat, bedac
    zatrudnionym na umowe-zlecenie w MultiBank mialbym zero szans."

    --
    JaKi