  • Data: 2003-01-17 09:57:44
    Temat: Re: [MultiBank] zamykanie konta
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieraz bedac w jakims miejscu gdzie nie ma bankomatow bezprowizyjnych (dla
    > mnie oczywiscie :))), wyplata gotowki moze drogo kosztowac. A takie
    sytacje
    > sie zdazaja. Piszesz o 100 PLN - ja wyplacilem ok 1k i niestety zaplacilem
    > za to slono - 6 razy wiecej niz gdybym wyplacal karta Citka (uprzedzajac
    > pytanie - gotowka byla w Multi bo kiedys milalem nadzieje ze bedzie to
    moje
    > podstawowe konto)a

    A mi tam wystarcza karta bankomatowa Inteligo - bankomaty PKO BP sa niemal
    wszędzie. Konto podstawowe w Multi ma dla mnie troszkę głębszy wymiar niż
    bankomaty :-) Mam nadzieję, że jesteś świadom funkcjonalnosci CitiOnLine w
    porównaniu do Internetu w Multi? :-)))

    > Cytuj dokaldnie :) "Przynajmniej maja lepsze podejscie (co
    > prawda po moich uwagach) od Multibanku w wydawaniu KK. W wieku 22 lat,
    bedac
    > zatrudnionym na umowe-zlecenie w MultiBank mialbym zero szans."

    A wiesz, że kartę jest lepiej miec w innym banku? Do konta w Multi, np KK w
    Citi i karta Intleigo do dodatwkoych wypłat - miodzio ;-P

    K. Kowalski