  • Data: 2003-01-16 21:17:46
    Temat: Re: [MultiBank} zamykanie konta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Nie chodzi o rezygnacje przez Multi ale o brak rozwoju

    ?? Brak rozwoju ? Sorry, ale brednie wypisujesz, bo nie znam innego banku ktory
    tak szybko wprowadza tyle nowych produktow i uslug, zmian w serwisie itd.
    Obiektywnie.

    > i slabosc oferty (dla mnie :)).

    Kwestia gustu ;-) Zalezy z czym porownujesz.

    > Nie oferuja tego czego oczekuje od banku, a glownie:
    > - mala siec bankomatow (Inteligo, Lukas z PRO maja lepsza oferte)

    CitiOne ma niewiele wiecej bankomatow ;-P
    No chyba, ze CitiGold - tu moge sie zgodzic :D

    > - platne potwierdzenia przelewow (Citek w CitiOne - darmowe)

    Ja w ciagu ostatnich 6 lat potrzebowałem moze 3 potwierdzenia.

    > - slabo rozwinieta siec placowek (wiem, wiem to dopiero poczatek rozwoju :))

    Nie korzystam ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek