  • 1. Data: 2006-08-15 07:00:21
    Temat: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl>

    witam,

    proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    karty złożyłem reklamację.

    dzięki z góry za wszelkie sugestie.

    salvado

  • 2. Data: 2006-08-15 11:07:26
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    salvado napisał(a):

    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację?

    Niczego. Mozesz zmienic bank.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-08-15 11:19:03
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "salvado" wrote in message

    >[...]No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    > karty złożyłem reklamację.

    Tyle dni żyć w nieświadomości że straciło się kartę, no no...
    pogratulować

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-08-15 18:43:11
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    salvado <j...@g...pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację?

    To naturalne w Multi :) kumplowi nie odpowiadali przez 3 m-ce a w
    rekompensate dali jakiś pseudo-skaj notatnik i smycz Multi :)))))))

> [...]
    > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia

    A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte.

  • 5. Data: 2006-08-15 23:24:43
    Od: m...@g...com

    salvado wrote:

> [...]
    > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia

    Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-08-16 06:38:06
    Od: salvado <j...@g...pl>

    Użytkownik j...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:

> [...]
    >
    > Swego czasu "straciłem kontrolę"

    > A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte.

    To nie ulega wątpliwości. Pomijając sprawę mojej spostrzegawczości :-),
    spodziewałem się, że jeśli trafia do banku zagubiona karta klienta, to
    bank powinien (?) tegoż klienta o tym powiadomić. I tylko o to mi
    chodziło, gdy składałem reklamację.

  • 7. Data: 2006-08-16 06:42:27
    Od: salvado <j...@g...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.
    >
    > p. m.

    tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
    kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
    się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
    dni jest ona zastrzeżona.

  • 8. Data: 2006-08-16 07:17:51
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    a w ktorym miejscu jest napisane, ze bank powinien poinformowac klienta o
    tym, ze otrzymal (od znalazcy) jego karte?

    wedlug mnie skladanie reklamacji jest bez sensu, a na przyszlosc to lepiej
    pilnuj swoich kart i ciesz sie, ze trafiles
    na uczciwego znalazce, bo mogl sie trafic taki, ktory wydalby troche Twoich
    pieniedzy...

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-08-16 07:30:49
    Od: m...@g...com

    salvado wrote:

> [...]
    > kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
    > się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku

    Wg. mnie składanie na taką okoliczność reklamacji jest bez sensu. Reklamacja
    to jest dla mnie zauważenie że coś zrobili nie tak jak zrobili, i w związku
    z tym żądanie czegoś konkretnego. W takim wypadku *być może* można powołać
    się na te 30 dni do których *być może* są zobowiązani - i jeżeli odpowiedź
    na reklamację się przedłuża to *być może* można ją uznać za załatwioną
    pozytywnie.

    Ale w takim wypadku co miałoby się stać po przekroczeniu tych 30 dni?.

    p. m.

  • 10. Data: 2006-08-16 09:26:20
    Od: salvado <j...@g...pl>

    a na przyszlosc to lepiej
    > pilnuj swoich kart i ciesz sie, ze trafiles
    > na uczciwego znalazce, bo mogl sie trafic taki, ktory wydalby troche Twoich
    > pieniedzy...

    nie ma jak cenna rada. Właśnie to chciałem usłyszeć. Cieszę się, że
    spotkałem w Tobie człowieka, który ZAWSZE panuje nad WSZYSTKIM.