eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja › Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
    Date: Sat, 21 Jan 2006 10:38:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <dqsvf5$knr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <43d167f0$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip66-151.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1137836325 21243 62.111.151.66 (21 Jan 2006 09:38:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Jan 2006 09:38:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <43d167f0$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375580
    [ ukryj nagłówki ]

    skorz napisał(a):
    > Witam !
    >
    > Mam pytanie dotyczące działania wpłatomatów MultiBanku. 6 stycznia
    > dokonywałem wpłaty. Po włożeniu karty wpłatomat zapytał czy dokonać wpłaty
    > na konto takie i takie - opcje były dwie "Dalej" i "Zakończ". Nacisnąłem
    > dalej. Szczelina się otworzyła. Włożyłem pieniądze. Po jakimś czasie
    > zamknęła się... i po chwili ponownie pojawił się ekran z "Dalej" i
    > "Zakończ". Tu mi zaczęło coś nie pasować... Nacisnąłem dalej - szczelina się
    > otwarła, a w niej zobaczyłem dwa włożone przeze mnie banknoty - mając złe
    > przeczucie jeden udało się wyjąć, drugiego nie. Wpłatomat dalej mielił -
    > zamknął szczelinę. Ponownie otworzył ją po chwili (już pustą) i pojawił się
    > ponownie się ekran z "Dalej" i "Zakończ" - w tym momencie udałem się do
    > obsługi - od razu została złożona reklamacja. Uspokojono mnie, że takie
    > sytuacje zdarzają się... W piątki, soboty i niedziele... Dzisiaj przyszła
    > _negatywna_ odpowiedź na reklamację. Jak już się uspokoję to się odwołam,
    > ale mam pytanie - czy tak się często dzieje ? Wpłatomat zachowywał się
    > właściwie ? Jak powinno być "normalnie"

    http://pf.multibank.pl/dostep/wplatomaty/

    Dalej i zakończ zawsze się pojawia. Bo jednorazowo można włożyć 30
    banknotów jeżeli masz ich więcej dajesz dalej jeżeli już nie masz dajesz
    zakończ.

    --
    Pozdrawiam
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1