  • 21. Data: 2004-05-14 05:59:01
    Temat: Re: [Multi] OT
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ~WD napisał(a):

    > nie ma danych adresowych; także przy wpłacie na SWOJE konto

    U mnie są. To chyba cud

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 22. Data: 2004-05-14 06:59:23
    Temat: Re: [Multi] Ostrzeżenie! Sposób na wyczyszczeniedowolnego konta!
    Od: g...@s...pl

> [...]
    > 2 rozmowy z multilinką po prawie 0,5 godz. nic nie dały.
    > Konto jest firmowe, a mlinka jako jedyną obronę poradziła nie
    > podawać nikomu numeru :-). Oczywiście złożyłem reklamację
    > ale jeśli to się potwierdzi to polecam jak najszybciej
    > ZAMYKAĆ w Multi wszystkie konta firmowe.
    > Taki przekręt równie dobrze może np. zrobić któryś z pracowników
    > banku i nagle możemy się obudzić z potężnymi długami wobec banku,
    > bo ktoś zrobił takich przelewów 10000 (hm, czy jakiś regulamin zabrania
    > zrobienia 10000 wpłat w ciągu dnia), wszystkie na 1 grosz.
    > Koszty banku to 100 zł a zarobek 30000zł.

    Nie byłoby problemu gdyby bank ustalił minimalna wpłatę na 3 PLN = minimalnej
    prowizji...

    George

  • 23. Data: 2004-05-14 07:06:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > Też fakt. Już rozumiem. Jak ja wpłacam to mam pełne dane

    zebys nie zapomnial gdzie mieszkasz :-)
    *** blad ***

  • 24. Data: 2004-05-14 07:31:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik g...@s...pl napisał:

    > Nie byłoby problemu gdyby bank ustalił minimalna wpłatę na 3 PLN = minimalnej
    > prowizji...

    A tak przy okazji. Jest jakaś minimalna kwota przelewu SWIFTem? Bo ktoś
    może przelać nam z zagranicy 1 EuroCent na konto inteligo, z
    zaznaczeniem, że odbiorca pokrywa opłaty. Zapłacimy koszty przelewu plus
    11,99 PLN za zaksięgowanie przychodzącego przelewu SWIFT w inteligo. :-)

  • 25. Data: 2004-05-14 09:16:52
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 5/14/04 8:59 AM, Pan(i) g...@s...pl napisał(a) :

    > Nie byłoby problemu gdyby bank ustalił minimalna wpłatę na 3 PLN = minimalnej
    > prowizji...

    Byłby. Sprzedajesz facetowi towar za 300 zł, wystawiasz fakturę.
    Facet Cię nie lubi i chce Ci zrobić na złość. W terminie płatności
    udaje się do okienka w Multi i mając dużo czasu zamiast 1x300 zł
    robi 100x3zł. Ostatecznie przed operację masz X zł, a po niej
    dokładnie tyle samo. A klient na twoje wezwania do zapłaty pokazuje
    Ci potwierdzenia....

    --
    oo0O0oo00o Jakub
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net

  • 26. Data: 2004-05-14 09:17:10
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

  • 27. Data: 2004-05-14 11:27:08
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > U mnie są. To chyba cud

    kiedy wpłacałeś ? na prywatne czy firmowe ?

  • 28. Data: 2004-05-14 11:40:22
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    > U mnie są. To chyba cud

    A nie mylisz nagłówka z treścią pola "Wpłacający"?

    pzdr
    KK

  • 29. Data: 2004-05-14 17:27:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ~WD napisał(a):

    > kiedy wpłacałeś ?

    Ostatnio 4 Maja :)

    > na prywatne czy firmowe ?

    Toż ciągle piszę, że na prywatne ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 30. Data: 2004-05-14 17:28:56
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KK napisał(a):

    > A nie mylisz nagłówka z treścią pola "Wpłacający"?

    Przecież mówimy o drukowaniu danych właściciela konta na druczku, więc nie
    bardzo rozumiem o co pytasz...

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*