  • 1. Data: 2007-05-21 19:32:56
    Temat: Możesz skorzystać z karencji w spłacie rat?
    Od: ".ppp." <f...@w...pl>

    Witam.
    Wziąłem kredyt hipoteczny w Polbank EFG.
    Kredyt już został uruchomiony, a pieniądze wypłacone zbywcy.
    Ale dopiero teraz zorientowałem się, że:

    "Możesz skorzystać z karencji w spłacie rat. Po prostu możesz płacić tylko
    odsetki od kredytu (nawet przez dwa lata, jeżeli kupujesz mieszkanie na
    rynku pierwotnym lub budujesz dom). Twoje raty mogą być wówczas jeszcze
    niższe."

    Czy mogę teraz skorzystać z karencji w spłacie rat? (Np. do momentu
    ustanowienia księgi wieczystej)
    Cytat przytoczony stąd: http://www.polbankefg.pl/PolBank/p4_3_7_1.html

    Pzdr!

  • 2. Data: 2007-05-21 19:36:15
    Temat: Re: Możesz skorzystać z karencji w spłacie rat?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f2ss53$shs$1@news.onet.pl, *.ppp.* wrote:

> [...]
    > wówczas jeszcze niższe."
    >
    > Czy mogę teraz skorzystać z karencji w spłacie rat? (Np. do momentu

    Zapytaj sie swojego banku a nie nas.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-05-21 20:04:52
    Od: ".ppp." <f...@w...pl>

    Niestety mój doradca finansowy - kierowniczka oddziału jest mało obeznana w
    czymkolwiek jeśli chodzi o obsługę klienta :-(

  • 4. Data: 2007-05-21 20:33:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f2su10$3op$1@news.onet.pl, *.ppp.* wrote:

    > Niestety mój doradca finansowy - kierowniczka oddziału jest mało
    > obeznana w czymkolwiek jeśli chodzi o obsługę klienta :-(

    To kaz sie jej dowiedziec.
    A sam zadzwon na infolinie jak maja, wyslij pytanie mejlem itp.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2007-05-22 18:00:16
    Od: Ra <w.stopce>

    .ppp. napisał(a):
> [...]
    > wówczas jeszcze niższe."
    >
    > Czy mogę teraz skorzystać z karencji w spłacie rat? (Np. do momentu
    najcześciej karencja jest stosowana jak wypłacasz kredyt w transzach
    z tym że dla mnie to samo zło, przez 2 lata płacisz kasę która przepada
    i za 2 lata będziesz w tym samym punktcie z takim samym kapitałem do
    spłacenia, o 2 lata dłużej się wszystko przeciągnie
    jak masz kredyt w równych ratach, a pewnie tak skoro krucho z kasą to
    większą cześc stanowią odsetki

  • 6. Data: 2007-05-22 22:40:07
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wykonaj cwiczenie umysłowe i wyobraź sobie, że karencja nie trwa 2 lata, a 20 lat
    I zastanów sie, co mógłbys pozytecznego zrobić z nadwyzką swojego kapitału w tym
    czasie, gdy inni potulnie spłacali raty
    kapitałowe oprocentowane 1% plus Libor 3M.
    JaC