  • 11. Data: 2012-12-22 14:11:05
    Temat: Re: Moneybookers - opłata za bezczynność
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W sobotę, 22 grudnia 2012, o godz. 00:30:03, napisałeś na temat: "Moneybookers -
    opłata za bezczynność"
    Chris94 chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm, news:50d4f104$0$26696$65785112@news.neostrada.pl

    > Trzeba się zalogować i w menu z lewej strony jest "email support". Potem
    > wybrać zakładkę "Account security" -> "I would like to close my Skrill
    > account".
    > Ja też to konto utrzymywałem "na wszelki wypadek", ale po wprowadzeniu
    > opłat też się wkurzyłem i zamknąłem.

    Już się udało, miałem to po naszemu czyli po polsku :)

    --
    TZ

    - Włościanin to człowiek cały porośnięty włosem. -

  • 12. Data: 2012-12-22 15:05:18
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Wielkie dzięki za info :) Miałem tam konto z podpiętą kartą... Konto było
    > używane tylko wtedy gdy nie było innej opcji zapłaty online. Gdyby nie Ty
    > pewnie bym się pewnego dnia zdziwił że mam dziwne obciążenie karty, a tak
    > trzy kliki i konto usunięte! A wcześniej karta, tak na wszelki wypadek ;)

    to dotyczy osadu na koncie, nie pobiorą ci z karty
    taka sama złodziejska zasada jest na cashu

    erator/

  • 13. Data: 2012-12-22 15:06:18
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    rly-moneybookers to

> [...]
    > account".
    > Ja też to konto utrzymywałem "na wszelki wypadek", ale po wprowadzeniu

    więc trzymaj dalej na wszelki wypadek, to nic nie kosztuje

    erator/

  • 14. Data: 2012-12-22 15:09:00
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości

    > A jak te konto zlikwidować? jest taka opcja tam?

    zostaw, nigdy nie wiadomo kiedy się przyda
    przecież jest bezpłatne
    jedynie opłatą ci przypomną
    że nie są skarbonką do trzymania kasy

    erator/