  • Data: 2003-06-28 11:28:47
    Temat: Re: Modernizacja w Lukasie ??
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > puste slowa, na drugi raz wysil sie i napisz co ci nie pasi
    > bo tak to mozna tracic czas i pisac o wszystkich

    Bylo juz po prostu na ten temat tyle razy na grupie, ze uwazam
    za bezsensowne przytaczanie jeszcze raz tych samych slow, rzuc
    okiem na archiwum to wszystko znajdziesz.

    > nie mam juz dzisiaj czasu sie rozpisywac ale z pewnoscia lepszy niz z
    > mbanku, szybszy niz e-pkobp

    e-pko nie mam, ogladalem tylko u znajomego i chodzilo tak sobie,
    na pewno nie gorzej niz Lukas o slynnej aktualizacji salda nie wspominajac

    a w czym lepszy od mBanku?

    > jak oczekujesz wodotryskow w serwisie bankowym to masz racje... lukas nie
    > dla Ciebie

    w ogole nie rozumiem tego zdania

    --
    -=Pozdrowionka=-