eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [Millennium] zbytni brak formalnosci
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2002-09-18 10:16:23
    Temat: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
    - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
    adres i do widzenia.
    Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.

    - to samo w BZWBK, dowod osobisty, wypisanie papierka, podpis i realizacja -
    jakos sie pewniej czulem mimo, ze trzeba bylo wypelnic formularz

    Wniosek - zbytni brak formalnosci nie jest w banku czyms pozytywnym ;-))
    *** blad ***


  • 2. Data: 2002-09-18 10:24:55
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)


    On Wed, Sep 18, 2002 at 12:16:23PM +0200, blad wrote:

    > Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
    > - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
    > adres i do widzenia.
    > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.

    Podobnie mialo to miejscy w rb - tyle ze nawet sie z domu nie ruszylem ;-)

    Inna sprawa ze moglem to zrobic dopiero po pelnej weryfikacji.

    > Wniosek - zbytni brak formalnosci nie jest w banku czyms pozytywnym ;-))

    A ja tam tak wole. Bo co niby ten podpis zmienia? ;-)

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 3. Data: 2002-09-18 10:27:56
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>


    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:am9jor$gj6$1@news2.tpi.pl...
    > Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
    > - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
    > adres i do widzenia.
    > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
    >

    a co bys chcial ? ja zmienialem korespondecyjny adres po zalogowaniu do ivra
    i pdoaniu wymaganych danych. bardzo to wygodne.


  • 4. Data: 2002-09-18 10:42:43
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "WaSyL"
    > > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    > > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    > > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
    > >
    >
    > a co bys chcial ? ja zmienialem korespondecyjny adres po zalogowaniu do
    ivra
    > i pdoaniu wymaganych danych. bardzo to wygodne.

    dobra - ale wy obaj z Wojtkiem zostaliscie nagrani (zamiast papierka).
    Czytalem gdzies ostatnio, ze wymyslili dla kontroli jakosci pracy call
    center nawet zapamietywanie ekranow, ktore wywoluje operator - ma to
    pozwolic na sprawdzenie jak sobie radzil ze zgloszonym problemem.
    Po mojej wizycie myslicie ze zostal jakis slad w systemie - np to ze
    operator xxx zmienil dane z wersji AAA na BBB?
    Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu moje
    rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne
    *** blad ***


  • 5. Data: 2002-09-18 19:39:52
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: No Name <v...@w...pl>


    > Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu moje
    > rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne

    Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
    korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
    dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
    stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
    ciekawostka przyrodnicza.

    Pzdr: Dogbert


  • 6. Data: 2002-09-18 19:50:48
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>


    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:am9la8$kgt$1@news2.tpi.pl...

    > dobra - ale wy obaj z Wojtkiem zostaliscie nagrani (zamiast papierka).

    Mnie nie nagrali w CitiOnline ;-) tez jest w poczcie wewnetrznej mozliwosc
    wybrania "prosba o zmiane adresu".

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2002-09-18 21:24:10
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "No Name"
    > > Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu
    moje
    > > rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne
    >
    > Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
    > korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
    > dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
    > stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
    > ciekawostka przyrodnicza.
    >
    > Pzdr: Dogbert

    ciekawostka to dla mnie te dwa wyciagi przed migracją - nic mi nie wiadomo o
    tym, zeby zorba w BBG robila do jednego rachunku dwa wyciagi (na rozne
    adresy)
    *** blad ***


  • 8. Data: 2002-09-18 22:06:01
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 21:50:48 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@g...pl> wrote:

    >Mnie nie nagrali w CitiOnline ;-) tez jest w poczcie wewnetrznej mozliwosc
    >wybrania "prosba o zmiane adresu".
    >
    No to logi nagrali :-)
    Ale w opisanym przez blada problemie widze inna rzecz - nie tyle
    ryzyko klienta co banku.
    Klient przyjdzie, powie ze chce zmienic adres, pracownik go wprowadzi
    a za jakis czas klient bedzie sie pienil ze jakiejs waznej
    korespondencji nie dostal i wypieral sie bedzie zmiany adresu
    korespondencyjnego. I jak mu wtedy bank udowowdni ze rzeczywiscie taka
    dyspozycje zlozyl a nie pracownik samowolnie zmodyfikowal dane w
    systemie ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.


  • 9. Data: 2002-09-19 09:53:17
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: No Name <v...@w...pl>

    >> Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
    >> korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
    >> dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
    >> stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
    >> ciekawostka przyrodnicza.
    ...
    > ciekawostka to dla mnie te dwa wyciagi przed migracją - nic mi nie wiadomo o
    > tym, zeby zorba w BBG robila do jednego rachunku dwa wyciagi (na rozne
    > adresy)

    Wyraziłem się nieściśle: poprzednio dostawaliśmy 1 wyciąg zatytułowany:

    Jan i Brunchilda Kowalski
    Warszawa
    Marszałkowska 1

    po zmianie adresu do korespondencji 1 wyciąg zatytułowany:

    Jan Kowalski
    Pruszków
    Obrońców Wolnego Handlu 1

    Otrzymałem też pismo z propozycją wyboru nowego, Millenijnego oddziału,
    z podaniem punktu A jako sugerowanego w miejscowości X.
    Dzisiaj osobnymi pismami ja i moja małżonka zostaliśmy poinfrmowani o
    możliwości wyboru nowego punktu obsługi, innego niż podany A w
    miejscowości X, oczywiście z możliwością dowolnego wyboru.
    Dla mnie to bułka z masłem i rozumiem, że system komputerowy ma
    skończoną liczbę komunikatów i ścieżek decyzyjnych, i generuje pozornie
    bezsensowne wydruki, szczególnie, gdy klient zachowuje się
    niestandardowo. Współczuję jednak osobom starszym, u których takie
    sprawy rodzą lęki i frustracje.

    CBDO: Dogbert


  • 10. Data: 2002-09-19 10:27:17
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "No Name"
    > Wyraziłem się nieściśle: poprzednio dostawaliśmy 1 wyciąg zatytułowany:
    >
    > Jan i Brunchilda Kowalski
    > Warszawa
    > Marszałkowska 1
    >
    > po zmianie adresu do korespondencji 1 wyciąg zatytułowany:
    >
    > Jan Kowalski
    > Pruszków
    > Obrońców Wolnego Handlu 1
    (...)
    > CBDO: Dogbert

    w takim razie musze zerknac na moj wyciag czy cos sie zmienilo, bo jestem w
    identycznej sytuacji. Przy okazji porownam jak to jest po migracji w BZWBK
    bo tam przeszli przeciez rowniez na ICBSa
    *** blad ***

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1