    From: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium zabral pieniadze
    Date: Fri, 11 Jul 2003 10:35:27 +0200

    "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:bcr0qm$5uk$1@inews.gazeta.pl...
    > bulisz za każdą WYPŁATĘ Z WŁASNEGO BANKOMATU!!!
    > Za wydruk salda 0,5 zł. miniwyciąg już 1,5 zł. (albo więcej bo w
    regulaminie
    > jest 1,5/4 PLN bez wyjaśnienia o co biega).
    > 2 zł. za internetowy kanał dostępu a i tak 0,5 za przelew przez internet,
    > bankomacie czy oddziale jest dużo drożej (2-3 zł.).
    >
    > TO JEST TANIO?!
    > jak masz na koncie kasę, której nie wypłacasz, lub czynisz to rzadko i
    tylko
    > w dedykowanych bankomatach, nie używasz internetu i nie płacisz rachunków

    Wiesz, to bylo walkowane sto razy. Mille nie jest bankiem dla studentow
    tylko dla ludzi z jakas tam kasa, ktorym nawet pod konec miesiaca zostaje na
    koncie >1000PLN. Dla takich klientow jest korzystna oferta. To nie jest bank
    dla scibulacych studentow. Taki jest model biznesowy i jak sie nie podoba to
    nie korzystaj. W przeciwienstwie do mBanku zalatwienie dowolnej sprawy nie
    trwalo dluzej niz tydzien a kredyt mieszkaniowy w dwa tygodnie. Sporo sie
    przemieszczam i nie mam ciagle pod reka bankomatow euronetu, nie mowiac juz
    o wyplatach za granica. mBank jest dobry gdy nie podrozujesz i placisz za
    rachunki (ale przelewem, bo cennik direct debit to porazka)