  • Data: 2003-06-17 10:20:56
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "dx" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:bcml4i$72g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    Bla, bla...
    Korzystam i z jednego i drugiego i jednoznacznie zauwazam ( to sa tylko moje
    odczucia !!!), ze coraz bardziej jestem zadowolony z Millennium i coraz
    mniej z mBanku, nie ma sensu dyskusja, ktory lepszy - gdyby oba byly rownnie
    dobre zapewne z jednego z nich zrezygnowalbym....
    Mowienie teraz o Millennium jako o najgorszym na rynku jest sporym
    naduzyciem a pomijajac juz ta kwestie to i tak dla 100 tys. Kowalskich nawet
    relatywnie najgorszy moze byc najlepszym, wszystko zalezy od potrzeb,
    profilu, etc..
    dx