  • Data: 2003-06-17 22:26:34
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :

    > Bla, bla...
    > Korzystam i z jednego i drugiego i jednoznacznie zauwazam ( to sa tylko moje
    > odczucia !!!), ze coraz bardziej jestem zadowolony z Millennium i coraz
    > mniej z mBanku, nie ma sensu dyskusja, ktory lepszy - gdyby oba byly rownnie
    > dobre zapewne z jednego z nich zrezygnowalbym....
    > Mowienie teraz o Millennium jako o najgorszym na rynku jest sporym
    > naduzyciem a pomijajac juz ta kwestie to i tak dla 100 tys. Kowalskich nawet
    > relatywnie najgorszy moze byc najlepszym, wszystko zalezy od potrzeb,
    > profilu, etc..
> [...]

    Hej.
    Ja też korzystam z obu tych banków (i jeszcze trzeciego). mBanku używam
    prywatnie i ew. zastrzeżenia nie dotyczą Millenium. A więc o Millenium (konto
    Stowarzyszenia czyli firmowe):
    1. Rezygnację z ubezpieczenia VE składałem trzykrotnie (pierwszy raz zaraz po
    tym jak przysłali mi info, że będę to miał jak nie przyjdę i nie odwołam -
    hehe). Po trzecim pisemnym (drugim na specjalnym formularzu) razie udało się
    zablokowac tę funkcję, ale kasy za te 10 miesięcy nie oddali.
    2. Przelewy z zagranicy (UE). Na kilkadziesiąt (20-30) przelewów nie dotarło
    kilkanascie. Wracały do nadawców a ci byli obciążani prowizjami przez BIG (6
    funtów albo 10 euro albo i nie były)!!! jako że niby wysłali na złe konto.
    Weryfikowalismy w Millenium kilogramy druków, które Ci goscie wysępiali ze
    swoich banków i na nich wszystko bylo OK. Swifty, nr konta, waluty itp. Do
    dziś (mija już prawie 8 miesięcy dobijania się o wyjasnienie) - nie ma
    informacji dlaczego tak się działo. Z kwitów, ktore mam z obcych banków
    wynika, że pieniądze odbijał BIG. BIG mi swoich racji nie przedstawił jak
    dotąd. Rzecz się dzieje już rok. Teraz organizuję drugą taką imprezę
    (konferencję naukową), gdzie będą kolesie z UE i zrezygnowałem z przedpłat,
    bo to wstyd.
    3. 1 zł. za wydruk w bankomacie ostatnich 10 operacji. Można się sturlać ze
    śmiechu. To samo za wypłatę we WŁASNYM bankomacie (jak jeszcze miałem tam
    prywatne konto to też kazali płacić - we WŁASNYM!!!).
    4. Od stycznia 2002 tak często zmieniały się zasady pobierania comiesięcznych
    prowizji, że wymiękłem.

    Jeżeli część tych informacji jest przeterminowana, to chętnie o tym poczytam,
    stan mojej wiedzy zatrzymał się na mniej więcej grudniu 2002.

    Pokażcie mi drugi taki bank.
    Pozdrawiam
    Szymon Bzoma