  • Data: 2003-06-17 20:12:58
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: calcium300mg <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Jun 2003 13:27:39 +0200, "WaSyL"
    <w...@r...clubbing.pl> wrote:

    >cenie mbank gdy nie mam kontaku z nikim stamtad bo wiem, ze zalatwienie
    >dupereli przez osobe trwa za dlugo.

    mi zgubili mój wniosek do polecenia zapłaty - miałem wysłać raz
    jeszcze - na poprzednim nie zgadzał się wzór podpisu, bo zamiast
    pełnego imienia był tylko inicjał (albo odwrotnie). Po dwóch
    tygodniach od wysłania listu dostałem telefon z jakiegoś departamentu,
    co to takiego przysłałem i dlaczego do nich, i że powinno to trafić
    gdzieś indziej, ale że w takim razie oni to już prześlą dalej, no i to
    było jakieś półtorej miesiąca temu... Dałem sobie już spokój z
    testowaniem tych usług mBanku które wymagają interwencji człowieka...

    Przy zamawianiu karty kredytowej ostatnimi czasy próbowałem wyjaśnić
    sprawę mojego polecenia zapłaty z panią na telefon:) ale było już po
    15 czy 16, i nie pracował już odpowiedni departament, i kazała mi
    zadzwonić następnego dnia. Bo niestety, nie mogłem jej zgłosić tego
    problemu i o nim zapomnieć - dlaczego? Ano dlatego, że system to oni
    mają dobry, no ale ten element ludzki.. ;)