  • 1. Data: 2002-03-28 14:22:43
    Temat: Millennium dla b.bogatych??
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    witam,
    [wroclaw] dzisiaj przejezdzajac ulica pilsudskiego zauwazylem w holiday inn
    nowa placowke banku Millennium z rozwinieciem nazwy o "Prestige"
    nie ma standardowych kolorow, raczej bardziej stonowane
    zastanawiam sie tylko jak im to bedzie szlo - jak nie potrafia obsluzyc
    normalnego klienta to co zrobia z tym bogatym? moze to bedzie taka paranoja
    jak z vip w pekao sa (niektore przypadki opisywane na grupie sa b. ciekawe
    :-)
    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2002-03-28 15:28:13
    Temat: Re: Millennium dla b.bogatych??
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "PiotrC" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    paranoja
    > jak z vip w pekao sa (niektore przypadki opisywane na grupie sa b. ciekawe

    Ja widziałam reklamę w eProficie - Millenium Prestige - oferta skierowana do
    bogaczy :-))) indywidualne doradztwo i te sprawy ... a co do obsługi ...
    hmm no cóż ... wiecie jak jest :-))))

  • 3. Data: 2002-03-28 15:36:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Im wiecej masz kasy, tym lepiej cie obsluza.

  • 4. Data: 2002-03-28 15:50:43
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Im wiecej masz kasy, tym lepiej cie obsluza.

    Guzik prawda - ja kiedys musiałam w gotówce (taki pech) wybrać ponad 120 tys
    zł i pani mi to na sali ogólnej przez maszynę furgotać zaczęła ... :-(( A
    jak pytałam czy nie można byłoby tego uczynic w jakiejś sali na zapleczu to
    powiedzieli : NIE. Chyba że trzeba wypłacać więcej ... nie sprawdzałam ...
    na szczęście ... i nie powiem co to za bank był ... już im podziękowałam
    dawno temu ...

  • 5. Data: 2002-03-28 15:51:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na szczęście ... i nie powiem co to za bank był ... już im podziękowałam

    no ta ja do wypenienia wniosku o KK w Citku zostalem poproszony do
    pokoku....

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-28 15:55:34
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No z Citka to przyjechali do mnie :-) Ale tamten bank to nie był Citek

    ja akurat w ramch fanaberii spytalem sie o KK ;-)

    --
    JaKi

    BTW Byly BZ w Kiecach wyplacal tez kase w banknotach 200 mieszczaca sie w
    walizce na sali ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-03-28 15:56:21
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

  • 8. Data: 2002-03-28 16:55:28
    Od: <k...@g...pl>

    > Ale warunki sa niezle: aktywa ponad 100.000 PLN lub zarobki powyzej chyba
    > 15.000 PLn miesiecznie.
    Zarobki tylko 5000 czy 6000 zł - albo ww. aktywa.
    Zarobki podobnie jak w Unikoncie Premium.

  • 9. Data: 2002-03-28 17:00:01
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Millennium Prestige istnieje juz od dluzszego czasu, ale wczesniej byly
    tylko dwa oddzialy w Warszawie i chyba Gdansku.
    Oprocentowanie gdy w mBanku bylo 12% to tam bylo ponad 13% i jeszcze
    negocjowalne.
    Ale warunki sa niezle: aktywa ponad 100.000 PLN lub zarobki powyzej chyba
    15.000 PLn miesiecznie.

    Jak ktos chce znac szczegoly to w bankolinii powiedza wszystko :-)

    Radek

  • 10. Data: 2002-03-29 21:10:07
    Od: "jazzoo" <N...@i...pl>

    > Oprocentowanie gdy w mBanku bylo 12% to tam bylo ponad 13% i jeszcze
    > negocjowalne.
    ... i to calkiem niezle negocjowalne ;-)

    > Ale warunki sa niezle: aktywa ponad 100.000 PLN lub zarobki powyzej chyba
    > 15.000 PLn miesiecznie.
    Ale jesli juz masz 100k, to pózniej negocjujesz wszystko od 20k.

    Generalnie calkiem interesujaca oferta (bank, biuro maklerskie, TFI... w
    jednym
    miejscu i to na bardzo przyzwoitych warunkach).

    pzdr
    jazzoo