  • 11. Data: 2002-08-08 20:12:32
    Temat: Re: Millennium - 3 zgrzyt :/
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik amnesiac_wawa <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:air9do$hdg$...@n...gazeta.pl...

    > Tak. Najtansza karta Medicover to wydatek od 180 do 420 zl miesiecznie (w
    > zaleznosci od wieku)!!! Posiadajac AmExa masz 5 czy 10 proc. znizki.
    Oferta
    > jest kosmiczna, zastanawiam sie kto z tego w ogóle korzysta.

    Zapytaj w Medicover. To w koncu usluga dodatkowa.
    Pozdro
    AruBuru

  • 12. Data: 2002-08-08 20:16:06
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:airil5$ki5$...@n...onet.pl...

    > To ja sie nie dziwie ze nie podaja warunkow w ofercie ;-)

    Mam przed soba cennik kart VISA Millennium. Jest Medicover z dziewiątką z
    boku. Odnośnik 9) Zniżki od cen Medicover dla nowych klientów w Medicover, a
    potem rozpiska poszczególnych zniżek dla różnych kart Medicover (biała,
    niebieska, srebrna, złota).
    Wszystko podane jak na tacy :-)
    Czy ktoś ma problemy ze wzrokiem i nie potrafi przeczytac prostego cennika
    (zarówno Amex jak i VISA na jednej stronie A4)???
    W takim razie polecam uslugi...Medicover :-)
    Pozdro
    AruBuru

  • 13. Data: 2002-08-09 08:12:32
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl> wrote in message

    [....]

    Dzwonie i wszyscy sa mili. Umawiam sie i jest elegancko. Na miejscu nie ma
    nerwowy, jestem obsluzony jak trzeba. Zaden snobizm tylko wygoda.

  • 14. Data: 2002-08-09 08:50:29
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    amnesiac_wawa napisał(a):
    (o medicoverze)

    > IMO oferta adresowana jest do wysoce snobistycznej klienteli. Myślę tutaj o
    > osobach, które płacą za "posiadanie_medicovera_w_portfelu".
    nie zawsze
    ja place 18 pln/m-c, reszte pracodawca (placi przelewem zeby nie bylo
    OT)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 15. Data: 2002-08-09 11:37:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl> writes:

    > Z usług Medicovera nie korzystałem, bo mnie na to nie stać. Mam jednak ich
    > szczegółową ofertę i nie potrafię zrozumieć Twojego entuzjazmu. Zacznijmy od
    > tego, że wizyta u lekarza w dobrej przychodni kosztuje nie 100, ale 60-70
    > złotych (mówię o Warszawie). Ale nawet przyjmując, że masz rację, posiadanie
    > takiej karty będzie się opłacało przy min. 3 wizytach lekarskich
    > MIESIĘCZNIE!!! Nie znam nikogo w wieku do 30 lat, kto tak często odwiedzałby
    > jakiegokolwiek lekarza!

    To jest mozliwe, natomiast wez pod uwage, ze skladka zdrowotna na ZUS ->
    chora kase moze byc wyzsza, a zapewniany wtedy poziom uslug medycznych
    jest wielokrotnie gorszy. Z tym ze ze skladki na chora kase zrezygnowac
    nie mozna.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-08-09 17:35:26
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "WaSyL":

    > Dzwonie i wszyscy sa mili. Umawiam sie i jest elegancko. Na miejscu nie ma
    > nerwowy, jestem obsluzony jak trzeba. Zaden snobizm tylko wygoda.

    Snobizmem w tym przypadku nazywam wygodę trzykrotnie przepłaconą.

    pozdro
    amnesiac

  • 17. Data: 2002-08-09 18:05:30
    Od: <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Z usług Medicovera nie korzystałem, bo mnie na to nie stać. Mam jednak ich
    > szczegółową ofertę i nie potrafię zrozumieć Twojego entuzjazmu.

    Podam kilka przykladów: np. niektore srodki antykoncepcyjne sa w cenie karty
    (dokladnie spirala - majac karte dostajesz i urzadzenie, i usluge - sama
    spirala kosztuje ok. 300 PLN). Roznego rodzaju materialy profilaktyczne gratis,
    wizyta domowa o kazdej porze dnia i nocy w ciagu badajze gora 30 min....
    Posiadacz karty ma wykonywane wszystkie specjalistyczne badania w rowniez w
    ramach karty... jak znam zycie, lekarz, który bierze 60 - 70 wypisze Ci
    skierowanie i powie: 'Niech sobie Pan to gdzies zrobi'... W Medicoverze nie do
    pomyslenia.

    > Zacznijmy od
    > tego, że wizyta u lekarza w dobrej przychodni kosztuje nie 100,

    Podalem cene wizyty z Medicovera. Konkretnie u okulisty.

    > ale 60-70
    > złotych (mówię o Warszawie). Ale nawet przyjmując, że masz rację, posiadanie
    > takiej karty będzie się opłacało przy min. 3 wizytach lekarskich
    > MIESIĘCZNIE!!!

    Jak pokazalem powyzej... chyba nie do konca...wystarczy jedno powazniejsze
    zdazenie i moze Ci sie zworcic pol roku placenia...

> [...]
    >
    > IMO oferta adresowana jest do wysoce snobistycznej klienteli. Myślę tutaj o
    > osobach, które płacą za "posiadanie_medicovera_w_portfelu".

    Oj ale zeby to tak dzialalo to powinien to byc zloty Medicover... a tego nie
    kupisz nawet za 480 PLN... sam jestem ciekaw ile moze kosztowac ?

    oN

  • 18. Data: 2002-08-12 08:07:59
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    > Snobizmem w tym przypadku nazywam wygodę trzykrotnie przepłaconą.

    Jak tworzysz wlasne znaczenia do zwyklych slow to ja dziekuje ;)