  • 11. Data: 2007-03-06 09:58:13
    Temat: Re: Millenium = badziew
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Nie jest tak gladko w banku Millenium. Bo wynika to z tego, ze to
    > badziewny bank. Poza tym po pierwsze nie chcialem tam karty z limitem
    > 2-3k, po drugie nie przedstawialem tam zadnego zaswiadczenia o dochodzie
    > (bo i nikt go nie wymagal), tak wiec nie pasuje tutaj do profilu, ktory
    > sam cytowalem w zupelnie innych okolicznosciach.
    >
    > A karte w Citi z limitem 3k dostalem od reki, bez przedstawiania
    > czegokolwiek poza wlasnym dowodem osobistym. Czyli da sie.

    I co rok dostaniesz o 500-1000zl limitu wiecej za wiernosc.

  • 12. Data: 2007-03-06 10:50:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > I co rok dostaniesz o 500-1000zl limitu wiecej za wiernosc.

    dokladnie tak, mnie podwyzszyli limit o 20%

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-03-07 08:22:29
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > A ja w mille dostałem od ręki z limitem 8k, więc się da. A Ty po raz
    > drugi (pierwszy był z euronetami) uogólniasz swoje przejścia na całą
    > populację.

    Fakt. Uogólnienia w bankowości prowadzą donikąd. Ja dla odmiany mam dwie złote
    karty w Mille - Visę i AmExa, po 10k limitu każda. Obie otrzymane od ręki i bez
    żadnych kłopotów. Natomiast o moich przejsciach z Citi pisać nie będę, bo już
    kilka razy o tym na grupie było (akwizytor, który wpadł do mojej pracy "już z
    gotową kartą", poproszony o przyjście za kilka dni, bo akurat byłem na urlopie,
    nie wrócił od lat... sześciu; gotowe wypełnione moimi danymi wnioski wciskane mi
    przez dysponentów, a następnie odrzucane przez bank; itd.)

    MM