  • 11. Data: 2004-12-10 23:43:38
    Temat: Re: MilleKredyt DOM - najlepszy kredyt hipoteczny wg BusinessWeek
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    rsa127 <r...@p...onet.pl> wrote:
    > eKonta. Wszędzie oprocentowanie kont szło w górę, eKonto cały czas
    > miało 3%. Teraz nawet cichaczem zostało obniżone do 2%. Żenada.

    No ale dalei eMAX+, wiec juz tak nie placz ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2004-12-11 11:09:52
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cpdce0$1ms$1@news.onet.pl...

    > No ale dalei eMAX+, wiec juz tak nie placz ;)

    Oczywiście wiem. Jednak nie chce mi się zakładać eMAXa (nawet plus). Na tyle
    dobrze znam swoje przepływy gotówkowe, że radzę sobie w innych bankach
    lokatami krótkoterminowymi (też z automatycznym odnowieniem). A środki luźne
    trzymam w Fortisie (ePakiet), gdzie jest 3,5%, darmowe przelewy i darmowe
    wypłaty ze wszystkich bankomatów. mBank mam już teraz otwarty tylko dlatego,
    że nie chce mi sie go zamknąć (kiedyś większość operacji i środków miałem
    właśnie tam).

  • 13. Data: 2004-12-11 13:42:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    rsa127 <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > mBank mam już teraz otwarty tylko dlatego, że nie chce mi sie go
    > zamknąć (kiedyś większość operacji i środków miałem właśnie tam).

    Na aktywnego klienta nie ma rady - zawsze sie znajdzie ktos, kto da troche
    wiecej.
    Zauwaz, ze z ePakiet placisz 8 zl - wiec ta roznica 1,5% to musi byc dosc
    duza, zeby sie zwrocila (inna sprawa bankoamty - ja to rozwiazalem BOSiem -
    ale jak podwyza do 7 zl to nie wiem czy sie nie przeprosze z Fortisem
    ponownie - no ale ta VC...) :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2004-12-12 13:09:44
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "rsa127" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Proponuje, aby redaktor Business Weeka wziął ten kredyt i wtedy się
    > wypowiadał. Szczyt niekomptencji, lekceważenia klienta, postępowania
    > niezgodnie z prawem i wiele innych. Po 2 latach mam dość i przenoszę się
    > gdzie indziej - taniej, a do tego chyba obsługa już nie może być gorsza
    > niż w Millennium.

    nie generalizuj. to jest mcdonald bank, moze trafiles do oddzialu w ktorym
    wszyscy byli niekompetentni. ja jestem zadowolony, zarowno z obslugi przed
    sprzedaza produktu jak i po.

  • 15. Data: 2004-12-12 15:33:54
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > nie generalizuj. to jest mcdonald bank, moze trafiles do oddzialu w ktorym
    > wszyscy byli niekompetentni. ja jestem zadowolony, zarowno z obslugi przed
    > sprzedaza produktu jak i po.

    Sąsiad miał podobne problemy jak ja. Koleżanka z pracy też właśnie się
    wynosi z kredytem z Millennium. Zadowolonych z tego banku znajomych brak.

  • 16. Data: 2004-12-12 16:10:28
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    > mBank cos sie tam reklamuje.

    BPH rowniez ma cos ciekawego
    Kredyt Bank ma srednia oferta, tzn dosc droga, jak na oferte na rynku.
    Zawsze mozna sie poradzic na expanderze.

    Pozdrawiam
    KK

  • 17. Data: 2004-12-12 18:51:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KaRoLa <c...@b...interia.ble.pl> wrote:
    > Kredyt Bank ma srednia oferta, tzn dosc droga, jak na oferte na rynku.

    A pamietacie jeszcze Tensora? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!