  • Data: 2018-11-08 19:55:45
    Temat: Re: Mille zjada EB
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/6/18 2:00 PM, Waldek wrote:

    > Swego czasu obraziłem się na dużego AB i powiedziałem
    > nigdy więcej zasranej wyższej kultury bankowości :]
    > /brzydko mnie wystrugali z siakiejś promocji i nie uznali reklamacji/
    >
    > Później trafiłem tam niechcący po przejęciu Merituma
    > - ale na bardzo krótko ;)

    Kantor Aliorowy w połączeniu z rewolwerem nie jest kompletnie
    upierdliwy, jak zresztą każda inna karata walutowa. Ja ostatnio miałem
    taki przypadek, że korzystałem z citka ale pozamykali mi w mieście
    oddziały a od czasu do czasu oddział to i się przyda, no i w citku Blika
    brak. Miałem trochę EUR i USD na kontach i tak musiałbym jechać do Wro
    albo Poz a tak myk do Rewolwera i od razu myk do IKA i gitara a konto
    zamknąłem przez telefon.

    Xenocide