  • 1. Data: 2012-08-30 17:10:01
    Temat: Mille-aukcje - zamknięcie dzisiaj...
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    Nie weszło mi nawet 6.9 - nie wspominam o 6.95

    Wszystko zepsuliście ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2012-08-30 18:42:45
    Temat: Re: Mille-aukcje - zamknięcie dzisiaj...
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 17:10:03 UTC+2 użytkownik wromek wytnij napisał:
    > Nie weszło mi nawet 6.9 - nie wspominam o 6.95
    >

    > Wszystko zepsuliście ;)

    Dopiero zaczniemy psuć ;-) W poniedziałek schodzę na 6,75 - 6,85. Mnie bardzo
    odpowiadają takie krótkoterminowe lokaty, a % lepszy niż gdziekolwiek

  • 3. Data: 2012-08-30 19:03:40
    Od: SERG <m...@p...fm>

    ja dałem marne 6.80% i też nie wpadło do puli wygranych :( wrrrrr

  • 4. Data: 2012-08-30 19:11:44
    Od: adpiter <a...@w...pl>

    On Aug 30, 5:10 pm, "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> wrote:
    > Nie weszło mi nawet 6.9 - nie wspominam o 6.95
    >
    > Wszystko zepsuliście ;)
    >
    > --
    > pozdrawiam, wromek

    Mille schodzi na psy. Wydaje mi się, że nazbierali już sporo depozytów
    i już więcej nie chcą. Kiedyś w HH było +2% i max. 100tys zł, zaś
    ostatnio tylko +1% i max na 20tys zł. Tylko ciekawe czy zdają sobie
    sprawę z tego, że klienci obecnie są bardzo "mobilni" finansowo, mają
    po kilka kont w różnych bankach i wystarczy tylko kilka kliknięć, aby
    kasa znalazła się u konkurencji...

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-08-30 19:30:07
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-30 19:11, adpiter pisze:

> [...]
    > sprawę z tego, że klienci obecnie są bardzo "mobilni" finansowo, mają
    > po kilka kont w różnych bankach i wystarczy tylko kilka kliknięć, aby

    Myślę, że całkiem sporo osób (w tym ja ;-) założyło na 7% 6M w ramach
    HH. Więc jak widzisz ten odpływ nie będzie taki gwałtowny. Zwróć też
    uwagę, iż wakacje sprzyjają wydatkom, a zatem i trzeba bardziej starać
    się o depozyty. Stąd było wiele promocji od czerwca obliczonych na
    zakończenie pod koniec wakacji. Teraz chyba dopiero w grudniu można
    liczyć na ciekawe promocje, gdy ludzie będą wyskakiwać z kasy na święta
    i sylwestra.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-08-30 19:39:22
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

[...]
    ------------------------------------
    ja oczywiscie kliklem w minute po niewygraniu aukcji kase do innego banku i
    za 10 min mialem telefon z ofertą na 6,25 na 3 miesiące-nie skorzystalem.
    ewidentnie nie potrzeba im kasy...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2012-08-30 21:31:14
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

> [...]

    > sprawę z tego, że klienci obecnie są bardzo "mobilni" finansowo, mają
    > po kilka kont w różnych bankach i wystarczy tylko kilka kliknięć, aby

    Właśnie. "Wyjąłeś mi to z ust", bez q.a podtekstów :)
    Wyp...am z kasą z Mille. Zostają Czarneckie i BGŻO jako "rachunek bieżący".
    A jak mi się znudzi ganianie na Orlen po 6zł, to i zamknę Mille, coby
    się nie zacząć przywiązywać.
    Te "sześć i pół" przy akompaniamencie uciążliwości aukcji przestaje być
    atrakcyjne.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.