  • 1. Data: 2012-08-27 15:02:36
    Temat: Mille - aukcje, regulamin
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Uprzejmie donoszę, że regulamin nie zmienił się.

    Będę obstawiał 6.90-6.95, raczej bliżej dolnego krańca.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-08-28 11:01:47
    Temat: Re: Mille - aukcje, regulamin
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Uprzejmie donoszę, że regulamin nie zmienił się.
    >
    > Będę obstawiał 6.90-6.95, raczej bliżej dolnego krańca.

    Ja mam pytanie do praktyków: Czy da się załozyć konto w Millenium, żeby nic
    nie płacić ;-) bo studiując cenniki, zawsze mi wychodzi, że za kartę coś tam
    trzeba zapłacić, czy można z nich zrezygnować? Konto jest mi potrzebne tylko
    na aukcje.

    pozdrawiam
    yossarian

  • 3. Data: 2012-08-28 11:10:05
    Od: S <...@w...pl>

    W dniu 2012-08-28 11:01, yoss pisze:

> [...]
    > nic nie płacić ;-) bo studiując cenniki, zawsze mi wychodzi, że za kartę
    > coś tam trzeba zapłacić, czy można z nich zrezygnować? Konto jest mi

    Dobre konto. Nie płacę nic za kartę, konto, do aukcji wykorzystuję.
    Chyba coś tam z 1000zł wpływu musi być miesięcznie, ale skoro mają być
    aukcje to i tak zasilasz i chyba 1 transakcja kartą - też nie problem,
    skoro dają 3% zwrotu za jedzenie i paliwo - jedna z najlepszych ofert na
    rynku.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-28 11:10:21
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.08.2012 yoss <y...@s...wp.pl> napisał/a:

    > Ja mam pytanie do praktyków: Czy da się załozyć konto w Millenium, żeby nic
    > nie płacić ;-) bo studiując cenniki, zawsze mi wychodzi, że za kartę coś tam

    Da się, w każdym razie ja mam i nie płacę.
    Wręcz przeciwnie- to mnie płacą ;-)

    > trzeba zapłacić, czy można z nich zrezygnować? Konto jest mi potrzebne tylko
    > na aukcje.

    Konto "internetowe" AFAIK jest darmowe bez żadnych warunków.
    Karta też, trzeba tylko wyłączyć pakiet ubezpieczeniowy.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 5. Data: 2012-08-28 17:22:55
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-28 11:10, Dominik & Co pisze:

    > Konto "internetowe" AFAIK jest darmowe bez żadnych warunków.
    > Karta też, trzeba tylko wyłączyć pakiet ubezpieczeniowy.

    Miałem internetowe i jest bezpłatne. Karty nie trzeba brać, a jak będą
    wciskać (bo niby konieczna do uruchomienia kodów sms) to poprosić aby
    się douczyli.

  • 6. Data: 2012-08-29 11:25:05
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Miałem internetowe i jest bezpłatne. Karty nie trzeba brać, a jak będą
    > wciskać (bo niby konieczna do uruchomienia kodów sms) to poprosić aby się
    > douczyli.

    Dziękuję wszystkim ;)

  • 7. Data: 2012-08-29 14:11:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" k1i1sl$ir3$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > mają być aukcje to i tak zasilasz i chyba 1 transakcja kartą - też nie problem,
    skoro dają 3% zwrotu za jedzenie i paliwo - jedna

    5 miesięcy musze biegać do świata realnego, aby dostać to, co
    BPHahaha dał za lanie... Albo 4 miesiące biegania za to, co
    Rajfajny dał... No 2 miesiące SynCowania...

    Do tej pory najlepsze (IMO) były wiewiórki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-08-30 17:10:31
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 15:02:36 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
    > Uprzejmie donoszę, że regulamin nie zmienił się.
    >

    > Będę obstawiał 6.90-6.95, raczej bliżej dolnego krańca.

    Wyłamałem się z mojego dotychczas skutecznego przedziału 6,80 - 6,85 obstawiając 6,90
    i... nie wygrana (złożona 2012-08-27 22:35)