    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Milion euro
    Date: Thu, 13 Apr 2017 12:50:28 +0200

    W dniu .04.2017 o 11:58 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Myślę ze to nie był przypadek raczej ani zdarzenie typu przekroczenie
    > prędkości. Pewnie służby cynk dostały.

    Ale też rutynowe kontrole nie są czymś wyjątkowym.
    Także w Polsce, która uchodzi za kraj bezpieczny.

    Ciekawostka, w którymś z odcinków programu "Uwaga pirat" (albo podobnego)
    policjanci zatrzymali do kontroli wóz tylko dlatego, że kierowca jechał
    nienaturalnie spokojnie, asekuracyjnie i pasywnie.
    Nie pamiętam, chyba ujawnili brak uprawnień. Mogło być jeszcze "po
    spożyciu".

    --
    Trefniś