  • Data: 2020-02-14 11:31:28
    Temat: Re: Milek dorasta ?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Citek ostatnio podniósł w TOiP z 50k do 100k - ale co tam TOiP, w ST można sobie
    ustawić do 200k ;>
    Głupie to i tak jak but.
    A jakie są fajne cyrki ze zmienianiem tych limitów - citek jak ze wszystkim jest
    luzak, ustawiasz sobie w ST i już (tak jak np. można wyklikać dodatkową KK).
    Z db było śmiesznie - najpierw ja musiałem zadzwonić, a potem oni oddzwaniali i
    pytali, czy to naprawdę ja składałem dyspozycję.
    Zaś w santanderze jakiś cudem w ogóle się dowiedziałem, że można zwiększyć - schowane
    to głęboko - a naprawdę nędznie było, 35k dziennie - na szczęście udało się uniknąć
    wycieczki do oddziału w celu zwiększenia do 135k - załatwiłem przez videorozmowę w
    apce, pokazując dowód do kamerki.