  • 11. Data: 2006-12-01 20:46:35
    Temat: Re: Migracja z BPH(PKO SA)->BPH(male BPH) -utrudnienia
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-01 18:48, Darek stwierdził, że:
    > Nie dadzą spokoju i nie przeniosą. Nie po to kupowali BPH żeby im teraz
    > poprzenosili klientów. Przecież to jest twardy biznes.

    I będzie on tak twardy, że klienci pozamykają te konta.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2006-12-01 20:57:04
    Od: "Jarosław T. Jakubik" <i...@p...onet.pl>

    > chyba bardziej wlasciwym organem jest
    > Komisja Nadzoru Bankowego, a od stycznia 2007 bedzie to Komisja Nadzoru
    > Finansowego

    nie, KNF przejmie - niestety - nadzór bankowy od stycznia 2008
    ze strony głównej KNF:
    "Od dnia 1 stycznia 2008 r. nadzór finansowy sprawowany przez Komisję
    Nadzoru finansowego obejmie także nadzór bankowy oraz nadzór nad
    instytucjami pieniądza elektronicznego sprawowany obecnie przez Komisję
    Nadzoru Bankowego."

    J.

  • 13. Data: 2006-12-01 21:16:04
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Dnia 2006-12-01 18:48, Darek stwierdził, że:
    >
    > I będzie on tak twardy, że klienci pozamykają te konta.

    Oczywiscie. Mialem kiedys konto w PKO SA i kazda chwila w obecnej sytuacji
    utwierdza mnie w mojej decyzji i potwierdza moja opinie o tym banku.

    Na pewno nie utrzymaja mnie takim terrorem, a gdy prawdopodobnie w polowie
    roku pozmieniaja numery kont przejetym klientom, bedzie to dla nich bodziec
    do ucieczki.

  • 14. Data: 2006-12-01 21:58:26
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Oczywiscie. Mialem kiedys konto w PKO SA i kazda chwila w obecnej sytuacji
    > utwierdza mnie w mojej decyzji i potwierdza moja opinie o tym banku.

    Że nawet nie stosujesz prawidłowej nazwy (skrótu) znienawidziałego banku.

    Darek

  • 15. Data: 2006-12-01 22:00:19
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > I będzie on tak twardy, że klienci pozamykają te konta.

    Część zamknie, większość zostanie. Pewnie jest to wliczone w koszty fuzji.

    Darek

  • 16. Data: 2006-12-01 22:56:46
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Darek <n...@p...maila.pl> napisał(a):

    > Że nawet nie stosujesz prawidłowej nazwy (skrótu) znienawidziałego banku.
    >

    > Darek

    Taki bank z zubrem.

  • 17. Data: 2006-12-02 08:13:32
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Taki bank z zubrem.

    Z kontekstu wywnioskowałem że o niego chodzi :)

    Darek

  • 18. Data: 2006-12-02 08:54:58
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Krzysztofsf wrote:
> [...]

    Może problemy z przenosinami sa teraz. Kilka lat temu przeniosłem się z
    oddziału szczecińskiego do mojego miasta i problemów nie było - nawet
    rachunek zachowałem o ile pamiętam. Teraz pewnie chca na siłe zatrzymac
    klientów.
    Leszek

  • 19. Data: 2006-12-04 07:39:31
    Od: marco <v...@g...pl>

    Te utrudnienia to zaplanowana Akcja PKO SA
    Proszę przeczytać:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pekao-walczy-z-odcho
    dzacymi-klientami-BPH-1517119.html

    Marco

  • 20. Data: 2006-12-04 08:39:07
    Od: first <m...@s...ru>

    On Fri, 1 Dec 2006 11:41:08 +0000 (UTC), "Krzysztofsf "
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >mija 5-y dzien.
    >Jakie sa terminy i procedury przy czyms takim? Jestem zbulwersowany, najchetniej
    >zamknalbym konto, zabrawszy przedtem historie i otworzyl je ponownie albo w tym
    >oddziale ktory wybralem, albo w kompletnie innym banku (narazie jeszcze zalezy mi
    >na utrzymaniu numeru konta i danych wprowadzonych do systemu internetowego).
    >Napewno nie zostane tam, gdzi ejestem tak traktowany!
    >
    >Co doradzaie zrobic, gdzie dalej, jak dalej - a moze dadza spokoj i jednak
    >przeniosa? Wszystko to wg mnie nieformalne io bezprawne procedury

    Brawo! Twoja sprawa jest w GWyborczej. Na pohybel molochowi! ;-)