  • Data: 2004-03-03 17:06:48
    Temat: Re: Miesięczny koszt ROR-u
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Madej wrote:
    > A skąd Wy wzięliście to kryterium? I "ZWYCIĘZCĘ"? Przecież ten artykuł
    > to nie żaden ranking - cytat: "Wyliczenia te robimy tylko po to, by
    > uzmysłowić, że posiadanie ROR staje się coraz bardziej kosztowne."
    > (.....) Dziennikarz chciał wykazać to, co powyżej
    > zacytowałem, i niewątpliwie wykazał ;-)

    wykazywanie tego co wykazał jest też bez sensu, bo kto robi wypłaty lub przelewy
    w banku w którym jest to drogie i niewygodne.
    Ja za 6 ROR-ow płacę tyle co on wykazał za jeden najtańszy - tyle że ja używam
    ich do tego do czego się nadają !!!

    1. NORDEA VIP z internetem 3 zł/mies, 4 zł za 2 karty VC (darmowe, z promocji),
    ok 1 zł za przelewy => 8 zł/mies
    2. FORTIS e-pakiet 7 zł/mies, + 2 zł za 2 karty VE => 9zl/mies darmowe wypłaty
    bankomatowe i przelewy.
    3. Inteligo => 1 zl/mies
    4. ING Taryfa 0 => 0zl/mies (tylko platnosci bezgotowkowe VE za 12 zl)
    5. Raiffeisen Bank, konto lokacyjne => 0zl/mies.
    6. PKO BP => 4 zl/mies i 3 przelewy ze zmienna kwotą => 7 zl/mies
    ---------
    RAZEM => 25 zł/mies podczas gdy w mądrym zestawieniu najtańszy bank PKOBP to
    właśnie koszt to 25/zl/mies
    *** blad ***
    PS - mogłbym się ograniczyć i żyć trochę oszczędniej ale jak widzę takie
    zestawienia to żal mi się rozstawać z tak tanimi kontami :-)