  • 51. Data: 2007-04-25 08:23:10
    Temat: Re: sprostowanie - hehehe
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > Już się ujawnili:
    > http://www.metribank.pl/?site=kontakt-metribank
    >
    > Nasz kochany prezes co to sam od siebie wziął kredyt, jak był jeszcze
    > TOMI, w metribanku znaczy mBanku, i zapłacił sobie prowizję 5% z czego
    > jest bardzo zadowolony i poleca innym!

    Dobrze ze sie ujawniaja, tylko wtedy wychodza takie wpadki
    ze klient jest prezesem.

  • 52. Data: 2007-04-25 08:26:28
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    TOMI3012 wrote:
    > chciałbym

    Słuchaj albo przestań kłamać i zamknij sam jak najszybciej ten swój
    "super biznes", albo poleci zgłoszenie do netartu jak tylko znajdę
    dłuższą chwilkę przerwy!

  • 53. Data: 2007-04-25 08:42:26
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Dobrze ze sie ujawniaja, tylko wtedy wychodza takie wpadki
    > ze klient jest prezesem.

    Tylko, że teraz to już jest grubo za późno. IMO to ten biznes można już
    tylko zamknąć.

    http://metribank.hashzero.net wielkie oszustwo

  • 54. Data: 2007-04-25 22:47:49
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 20 Apr 2007 21:51:52 +0200, Jan Strybyszewski wrote:

    > No i te lokaty na 10% prawdaa ze ladnie wygladaja
    > http://www.metribank.pl/index.php?site=dla_ciebie-lo
    katy-gwarantowana_metro_lokata_roczna_10%-opis

    Moim zdaniem niestandardowe podejście do ortografii dobrze o nich świadczy
    ;-)

    http://www.metribank.pl/index.php?site=dla_ciebie-lo
    katy-lokaty_standartowe-opis

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 55. Data: 2007-04-26 01:15:09
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl>

    Czolem,
    szczerze mowiac to zupelnie nie spodziewalem sie iz rozpoczeta jakis czas
    temu dyskucja miedzy mna, jankiem oraz adamem przerodzi sie w jeden z
    wiekszych sporow na tym forum. Teraz chyba jednak czas na zakonczenie
    sprawy. Sam kilka dni temu napisalem skarge do KNF-u na działalność (glownie
    PR :)Metribanku. Czekam na odpowiedz ale po nerwowych reakcjach
    przedstawicieli tej firmy widze ze jednak cos sie dzieje. Obiecuje iz kiedy
    dostane oficjalne pismo z nadzoru opublikuje je na forum. Na zakonczenie tej
    zywej dyskusji warto zastanowic sie rowniez nad mozliwosciami prowadzenia
    legalnego biznesu opartego na uslugach finansowych. Moim zdaniem (a pracuje
    w bankowosci) utworzenie z niczego nowego podmiotu finansowego (bankowego,
    biura maklerskiego) jest bardzo kapitalochlonne co moze powodowac wlasnie
    brak bankow calkowicie prywatnych (tworca jest wiekszosciowym
    akcjonariuszem). Jesli juz sam Metribank chcialby prowadzic jednak
    dzialalnosc bankowa powinien zmienic forme prawna, akcjonariat winien
    dokapitalozowac firme i wystapic o licencje.
    Moze jesli zakladanie bankow w Polsce stanie sie w przyszlosci latwiejsze i
    tansze, to pwenie sam sobie taki zaloze.

    Pozdrawiam...
    mrbravo

  • 56. Data: 2007-04-26 06:42:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 26 Apr 2007 00:47:49 +0200, Marcin Mokrzycki
    <m...@p...pl> wrote:

    >Moim zdaniem niestandardowe podejście do ortografii dobrze o nich świadczy
    >;-)
    >
    >http://www.metribank.pl/index.php?site=dla_ciebie-l
    okaty-lokaty_standartowe-opis

    Taaa... w jednym tekście:
    1. Tautologizm 'okres czasu',
    2. Lokaty są negocjowane w zależnością
    3. Liczba miesięcy
    4. Odsetki podlegaja kapitalizacji po _zakończonym_ okresie
    5. 'okres dłuższy to znaczy' - przecinek amba wcięła.
    6. 'są oprocentowane na zmiennej stopie'

    ROTFL. Zdaje się jakis marketoid wysyłał nas do szkoły podstawowej :D
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 57. Data: 2007-04-26 09:08:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    > 6. 'są oprocentowane na zmiennej stopie'
    >
    > ROTFL. Zdaje się jakis marketoid wysyłał nas do szkoły podstawowej :D

    Ze wszystkim się zgadzam, tylko co chcesz od liczby miesięcy?

    p. m.

  • 58. Data: 2007-04-26 09:16:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    mvoicem wrote:

    > Ze wszystkim się zgadzam, tylko co chcesz od liczby miesięcy?

    IMO ilość a nie liczba.

  • 59. Data: 2007-04-26 09:18:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 26 Apr 2007 11:08:31 +0200, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >Ze wszystkim się zgadzam, tylko co chcesz od liczby miesięcy?

    A w sumie racja, jakoś mi w uchu zgrzytnęło, ale to chyba jest OK.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 60. Data: 2007-04-26 10:10:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > IMO ilość a nie liczba.

    Za SJP:

    ilość: "<<wielkość tego, co może być mierzone lub ważone>> "

    liczba: "3. <<stan liczebny>>"

    czyli inaczej mówiąc, ilość dla niepoliczalnych, liczba dla policzalnych.

    p. m.