    From: peter <T...@n...nie.wiem>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum->Alior
    Date: Wed, 7 Oct 2015 10:29:38 +0200

    Dominik & Co pisze:

    > No i wczoraj po zalogowaniu do Meritka przywitał
    > mnie baner (niestety nie zrobiłem zrzutu), że mój login
    > i hasło do Aliora pozostają bez zmian.

    mnie dzisiaj przywitał taki sam banner

    Logowanie do systemu Alior Banku odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach, tzn.
    bez
    zmian pozostają:
    a) identyfikator do bankowości internetowej (CIF) Alior Banku,
    b) hasło do logowania lub token Alior Banku.
    Prosimy o upewnienie się, że jesteście Państwo w posiadaniu tych danych.
    W przypadku braku możliwości ich odtworzenia, zapraszamy do kontaktu z najbliższą
    placówką
    Alior Banku.

    > Dzisiaj przywitał mnie inny baner, z numerem klienta
    > Alior (zrzut ekranu zrobiłem, numer zapisałem).

    tak samo nie mam konta w aliorze

    > Co najgorsze, po migracji stary system będzie read-only,
    > więc kasa ugrzęźnie w razie problemów...

    A to skąd . Ja mam

    Od 26.10.2015 r. po zalogowaniu do systemu bankowości Alior Banku widoczne będą:

    Tak jak dotychczas, Państwa produkty i pełna historia transakcji w Alior Banku.
    Państwa produkty widoczne dotąd w systemie Meritum Banku oraz historia
    transakcji w
    Meritum Banku z ostatnich 12 miesięcy.

    --
    Peter