  • 1. Data: 2003-05-11 12:38:48
    Temat: Mbank-pytanko
    Od: "Primus" <i...@o...pl>

    Witam!

    Mam pytanko... Czy w oddziale BRE Banku mogę dokonać wpłaty na konto w
    Mbanku bez prowizji?
    A jeżeli nie, to czy ktoś się oriętuje, ile ona wynosi?

    Pozdrawiam

    Primus

  • 2. Data: 2003-05-11 12:42:35
    Temat: Re: Mbank-pytanko
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Primus wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanko... Czy w oddziale BRE Banku mogę dokonać wpłaty na konto w
    > Mbanku bez prowizji?

    Nie. Wkrótce mbank ma stawiać tzw. mKioski, gdzie będzie bankomat
    depozytowy. Na razie jeden taki kiosk jest w Łodzi (pilotaż).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-11 13:52:07
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie. Wkrótce mbank ma stawiać tzw. mKioski, gdzie będzie bankomat
    > depozytowy. Na razie jeden taki kiosk jest w Łodzi (pilotaż).

    czy ktos wplacal w tym konkretnym bankomacie ? wplaca sie po 1 banknocie -
    czy wklada sie do koperty depozytowej ?

  • 4. Data: 2003-05-11 17:30:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krab wrote:
    > banknocie - czy wklada sie do koperty depozytowej ?

    Z tego co pamietam jak pisali ludzie - to pojedynczo a nie koperta..

  • 5. Data: 2003-05-11 19:34:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:b9m19h$1fv$1@news.onet.pl...

    > Z tego co pamietam jak pisali ludzie - to pojedynczo a nie koperta..

    Ja pisalem, ale to dlatego, ze mialem tylko jeden...;-))
    Normalnie wklada sie plik (bez koperty) a maszyna liczy i drukuje
    pokwitowanie typu:
    10zl - 0
    20zl - 2
    50zl - 3
    100zl - 0
    200zl - 0
    Suma 190,00zl

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-05-11 22:54:29
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > czy ktos wplacal w tym konkretnym bankomacie ? wplaca sie po 1 banknocie -
    > czy wklada sie do koperty depozytowej ?

    Wkladasz maksymalnie 30 banktow w taka szczelinke(bez koperty). Bankomat sam
    przelicza i podaje kwote jaka wplaciles. Akceptujesz i klikasz OK. Wedlug
    regulaminu za 2 dni masz kase na rachunku.Ja mialem nastepnego dnia.
    Maszyna bardzo fajna tylko szkoda, ze na Wlokniarzy. Z Widzewa to kawal
    drogi;) Nastepny mKiosk ma powstac w Galerii Lodzkiej.

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 7. Data: 2003-05-12 09:23:12
    Od: "Andrzej Popek" <a...@r...onet.pl>

    > Nie. Wkrótce mbank ma stawiać tzw. mKioski, gdzie będzie bankomat
    > depozytowy. Na razie jeden taki kiosk jest w Łodzi (pilotaż).

    Czy ktos moze mi udzielic informacji jakiej firmy sa te bankomaty
    depozytowe, tzn. kto jest producentem?

    pozdarwiam
    AP

  • 8. Data: 2003-05-12 13:00:41
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Popek" <a...@r...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi udzielic informacji jakiej firmy sa te bankomaty
    > depozytowe, tzn. kto jest producentem?

    Nie wypatrzylem jaki jest producent. Nad monitorem jest co dziwne napis
    emax.

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 9. Data: 2003-05-13 05:57:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 12 May 2003 15:00:41 +0200, "Andriej Uljanow"
    <a...@p...fm> wrote:

    >Nie wypatrzylem jaki jest producent. Nad monitorem jest co dziwne napis
    >emax.

    emax to wlasnie forma zajmujaca sie m.in. sprzetem dla bankow
    http://www.emax.com.pl/

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-05-13 13:48:03
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > emax to wlasnie forma zajmujaca sie m.in. sprzetem dla bankow
    > http://www.emax.com.pl/

    Hehe. Tego nie przewidzialem:) Myslalem, ze producent umieszcza znaczek emax
    coby promowac produkt mBanku. Przepraszam za moja ignorancje.

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl