  • 1. Data: 2004-11-22 17:39:36
    Temat: Mbank - kłopoty z otrzymaniem karty.
    Od: "Marcin " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    początkiem października zginęła mi karta bankomatowa, od razu ją
    zablokowałem i złożyłem dyspozycje o wydanie nowej. Po "ustawowych" 14
    dniach karta nie dotarła dzwonie na mlinie operator prosi o cierpliwość.
    Czekałem 7 dni karty ni ma ...
    Dzwonie jeszcze raz i zamawiam następną ... pani mowi, że nie ma możliwości
    wysłyłania listem poleconym :(. Czekam już 3 tydzień karty ani widu ani
    słychu ...
    Dzwonie dziś, gość mi proponuje powtórzenie powyższej procedury (bez
    zdziwienia ani zaniepokojenia że coś jest nie tak). Troszke go przycisnąłem
    i łaskawie powiedział że może złożyć dyspozycje o przesłanie karty listem
    poleconym ..." ale to wcale nie oznacza że takim listem zostanie ona wysłana
    .." Złożyłem więc reklamacje i dowiaduję się że termin rozpatrzenia
    reklamacji wynosi 30 dni ...:( Na pytanie czy można się skontaktować z kimś
    kto jest odpowiedzialny za wysyłanie kart otrzymałem odpowiedź że nie ma
    takiej możliwości.
    Czy mileliście może takie przygody z Mbankiem.
    Już prawie 2 miesiące mam utrudniony dostęp do swoich pieniedzy i się
    zaczynam denerwować.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-11-22 21:01:21
    Temat: Re: Mbank - kłopoty z otrzymaniem karty.
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Czy mileliście może takie przygody z Mbankiem.
    > Już prawie 2 miesiące mam utrudniony dostęp do swoich pieniedzy i się
> [...]

    m.in. dlatego warto miec dwie karty i dwa konta bankowe, jak nawala
    jedno to ratuje cie posiadanie drugiego, przelewasz tam kase i zyjesz
    dalej...

    Bob

  • 3. Data: 2004-11-22 21:59:57
    Od: T...@s...co.uk

    In article <cnt88o$613$1@inews.gazeta.pl>,
    "Marcin " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > takiej możliwości.
    > Czy mileliście może takie przygody z Mbankiem.
    Jesli chodzi o brak mozliwosci kontaktu z konkretnymi osobami to
    potwierdzam - takie sa procedury w mbanku...
    Tez mi sie to nie podoba...
    TA

  • 4. Data: 2004-11-23 08:00:05
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Jesli chodzi o brak mozliwosci kontaktu z konkretnymi osobami to
    > potwierdzam - takie sa procedury w mbanku...
    > Tez mi sie to nie podoba...

    a jeśli o to chodzi to akurat mądre rozwiazanie, gdy by było inaczej każdy
    niedowartościowany dzwonił by do kierownika, dyrektora, prezesa:) a potem
    na grupie by bylo: zj..... prezesa bo karty nie ma, wielki jestem nie?

    W większości instytucji tak jest, w wielu krajach na swiecie i zyja z tym.
    Bank nawala otwieram konto w drugim, albo jak pisał Bob mam juz dwa, ot
    wolny rynek

    --
    pozdr
    Marek