  • 1. Data: 2004-11-22 12:36:20
    Temat: Książeczka mieszkaniowa
    Od: Grzesiek Różański <g...@c...pl>

    Witam!
    Mam książeczkę mieszkaniową od roku ~1980. Od kilku lat ni wpłacałem na nią
    żadnych pieniędzy. Czy przysługuje mi mimo wszystko premia gwarancyjna?

    z góry dziękuję za pomoc
    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-11-22 13:00:36
    Temat: Re: Książeczka mieszkaniowa
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Grzesiek Różański" <g...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:ihwsq1d4wmmj.abf390icpfre$.dlg@40tude.net...
    > Witam!
    > Mam książeczkę mieszkaniową od roku ~1980. Od kilku lat ni wpłacałem na
    > nią
    > żadnych pieniędzy. Czy przysługuje mi mimo wszystko premia gwarancyjna?

    jasne czemu nie!
    daj do przeliczenia w oddziale pko bp

  • 3. Data: 2004-11-22 13:33:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Grzesiek Różański zapodał(a):

    > Witam!
    > Mam książeczkę mieszkaniową od roku ~1980. Od kilku lat ni wpłacałem na
    > nią żadnych pieniędzy. Czy przysługuje mi mimo wszystko premia
    > gwarancyjna? z góry dziękuję za pomoc

    Acha.
    Tutaj trochę poczytasz, bo niedawno była dyskusja:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=cmc
    eqd%24e7l%242%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=1&prev=/gr
    oups%3Fq%3Dpremia%2BSiedlak%26hl%3Dpl%26lr%3D%26grou
    p%3Dpl.biznes.banki%26selm%3Dcmceqd%2524e7l%25242%25
    40atlantis.news.tpi.pl%26rnum%3D1

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl