  • 1. Data: 2004-11-22 16:52:15
    Temat: Bankomat zabrał moje pieniądze
    Od: "Misiek" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Proszę o jakąś radę, ponieważ dzisiaj miałem nieprzyjemną sytuację. Otóż przy
    wypłacie pieniędzy z bankomatu Pekao SA chowałem właśnie kartę i nie zdążyłem
    zabrać pieniędzy, gdy bankomat zabrał je z powrotem. Moje konto zostało
    uszczuplone o tą kwotę, chociaż tych pieniędzy nie otrzymałem.
    Co mam teraz zrobić? Czy jest jakaś szansa na odzyskanie tych pieniędzy?

  • 2. Data: 2004-11-22 17:08:40
    Temat: Re: Bankomat zabrał moje pieniądze
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Co mam teraz zrobić?

    Złożyć reklamację (z wyjaśnieniem co się stało). Jak najszybciej.

    > Czy jest jakaś szansa na odzyskanie tych pieniędzy?

    Jest.

  • 3. Data: 2004-11-22 17:37:45
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Misiek" <m...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > uszczuplone o tą kwotę, chociaż tych pieniędzy nie otrzymałem.
    > Co mam teraz zrobić? Czy jest jakaś szansa na odzyskanie tych pieniędzy?

    Miałem parę lat temu analogiczną sytuację, właśnie z bankomatem i kartą tego
    banku.
    Złożyłem reklamację (dobrze by było, gdybyś miał wydruk potwierdzenia) i
    pieniądze
    wróciły na konto w ciągu około tygodnia.

  • 4. Data: 2004-11-23 07:09:57
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    Miałem podobnie, tez bankomatem Pekao SA.
    Reklamację załatwiali ok. pół roku, ale pieniądze wróciły.

  • 5. Data: 2004-11-23 11:51:09
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Misiek* wrote in <news:5b3d.00000e21.41a2193f@newsgate.onet.pl> :

> [...]
    > zabrać pieniędzy, gdy bankomat zabrał je z powrotem. Moje konto zostało

    Ja cie krece, gratuluje reffffffflllllleeeekkkkkkkksssssssuuuu
    MSPANC :)

    --
    "Pogrożę mu tylko palcem" - rzekł kładąc go na cynglu.