  • 11. Data: 2006-06-27 16:04:03
    Temat: Re: Mąż zostawiony z dlugami
    Od: "Slawek Chudy" <u...@g...pl>

    Hmmm... mnie ciekawi w jaki sposob mozna majac 800zl dochodu nabrac kredytow
    na 65tys zl bez wiedzy wspolmalozonka ???Hmm Oto jest pytanie !!!

  • 12. Data: 2006-06-27 17:10:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "boa" <a...@u...poczta.fm> wrote in message
    > Pewna emerytka z emerytura 800 zaciagnela dlugi w bankach na ok 65000zl.
    [...]
    > Co robic?
    > --

    Sprzedac dom i splacic dlugi. To co zostanie na pewno wystarczy na jakies
    porzadne mieszkanie :).

    MK

  • 13. Data: 2006-06-27 21:51:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 27 Jun 2006 11:18:15 +0200, boa <a...@u...poczta.fm>
    wrote:

    >Pytanie jest jaka jest odpowiedzialnosc wspolmalzonka skoro nic o
    >kredytach nie wiedzial i co moga mu zrobic firmy windykacyjne/komornik?
    Żadna.

    >Malzenstwo owo posiada dom, ktory niestety figuruje na wspomniana
    >emerytke (mimo iz nie dolozyla przez cale zycie 1zl do budowy). Malzonek
    >ma jednak upowaznienie notarialne do budynku.
    >Co robic?

    Jeśli dom jest współwłasnością, to nic.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Lem/

  • 14. Data: 2006-06-28 08:00:33
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Slawek Chudy napisał(a):
    > Hmmm... mnie ciekawi w jaki sposob mozna majac 800zl dochodu nabrac kredytow
    > na 65tys zl bez wiedzy wspolmalozonka ???Hmm Oto jest pytanie !!!

    No wlasnie jak to kontroluja banki!!??
    To byly kredyty po 2, 3tys w roznych bankach splacane kolejnymi
    kredytami. Wszytko to mozna jeszcze wytlumaczyc ale nie moge pojac jak
    GE Money mogl wydac do dwoch kredytow karte z limitem 4tys zl. Ja nie
    mam takiego limitu (WBK) choc pensje mam znacznie wieksza od wspomninej
    emerytury...

    Łukasz

  • 15. Data: 2006-06-28 08:08:59
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Żadna.

    Hmm mozesz to rozwinac??

    Mam jeszcze pytanie
    Czy moga zajac emeryture wspolmalzonka?
    Czy moga wywalic go z domu??
    Dodam ze opcja sprzedac wszytko i uciekac nie wchodzi w gre gosc jest
    schorowany i po zawalach...

    > Jeśli dom jest współwłasnością, to nic.
    Czyli mam rozumiec ze komornik nie wejdzie do domu?

    W ubiełym roku zmienilo sie prawo i wspólmałozonek nie odpowiada za
    kredyty 'polowicy' jednak jaka to ma strone praktyczna ?

    Łukasz

  • 16. Data: 2006-06-28 08:18:15
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    boa napisał(a):
    > BTW Najhojniejszy byl GE Money Bank ktory udzielil jej 2 kredyty na
    > sume ok 10tys plus wydal karte kredytowa z limitem 4200zl !! (karta w
    > tym momencie ma ma juz przekroczony limit).

    No tak. Znów te niedobre banki są wszystkiemu winne. Pewnie dla tego że
    są w obcych rękach...

    Dla takich osób może i lepsza byłaby władza, która wie lepiej co dla
    nich dobre i zakłada kaganiec na korzystanie z usług bankowych.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 17. Data: 2006-06-28 09:07:29
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja nie
    > mam takiego limitu (WBK) choc pensje mam znacznie wieksza od

    Widzisz, trudno to jest tylko na poczatku... Ja wlasnie wczoraj
    odebralem kolejna karte kredytowa z limitem 20k. Wylacznie na gebe
    (pozwole sobie nie ujawniac, ktory to bank, ale w kazdym razie nie
    wubek i nie ge money). Zero weryfikacji danych, ktore podalem we
    wniosku, nawet zero jakiegos telefonu sprawdzajacego (wlasna
    dzialalnosc gospodarcza).

    Moze banki wreszcie zdaly sobie sprawe, ze przy wlasnej
    dzialalnosci to nie sztuka powystawiac faktur na badz-ile a za
    miesiac powystawiac korekty. W ten sposob mozemy sobie wygenerowac
    dowolny poziom dochodu w danym momencie. Owszem na poczatku, pare
    latek temu chcieli ode mnie nawet pitow, dzwonili sprawdzajac dane
    osobowe. Ale dobra historia w biku przez kilka lat i dluzsza
    wspolpraca z tym samym bankiem powoduje, ze sprawy wygladaja jak
    wyzej.

    Moze u tej emerytki to jakos podobnie zafunkcjonowalo ?

    marekz

  • 18. Data: 2006-06-28 10:44:15
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jeszcze bardziej "obca" niz zona ???