    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Masz rację Endriu
    Date: Tue, 8 Nov 2011 20:48:14 +0100

    Dnia Tue, 8 Nov 2011 18:58:49 +0100, george napisał(a):

    > http://biznes.onet.pl/rybinski-grecja-zbankrutuje-w-
    najblizszym-czasie,18543,4901865,1,news-detal

    Kiedyś słyszałem Waldka P. który mówił:

    "żeby zmniejszyć bezrobocie trzeba zwiększyć zatrudnienie".

    Waldek jak widzę ma naśladowców.
    Mnie się najbardziej z jego wypowiedzi podoba to:

    "Te działania w przedsiębiorstwach według profesora to przede wszystkim
    cięcie kosztów i wyjście na rynek międzynarodowy,"

    Tnijmy koszty, czyli wywalmy ludzi z roboty i eksportujmy. Ciekawy jestem
    co?

    i to

    "[trzeba...] przede wszystkim ograniczyć deficyt budżetowy, ponieważ duży
    deficyt będzie potęgował skutki kryzysu."

    Czyli wywalmy ludzi z roboty, przestńmy wydawać na autostrady i stadiony, i
    podnieśmy podatki.
    Nie ma co, łagodzenie kryzysu jak się patrzy. To tak jakby łagodzić głód
    zmiejszając racje żywnościowe. Więcej nam takich profesorów trza.
    Zaprawdę... więcej!