  • 1. Data: 2006-09-29 06:28:50
    Temat: Mastercard w Millennium i inne duze zmiany
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowa-oferta-kart-kre
    dytowych-Millennium-1487244.html

    W skrocie:
    - MC zwykla i prestizowa Gold
    - VE dla mas: 650 zl dochodu
    - limit VE do 3000 zl, VC i MC do 15000
    - VE 25 zl rocznie, VC i MC 65 zl rocznie
    - uzaleznienie oplaty za wznowienie od obrotow (np. powyzej 1000 zl dla VC
    i wzowienie jest za darmo, powyzej 500 zl - 50% znizki)
    - wydanie karty gratis
    - Teraz beda 3 karty: Visa, AmEx i MC
    - Wydluzaja okres bezodsetkowy do 56 dni dla wszystkich kart
    - Wyciagi beda ostatniego dnia (bez mozliwosci zmiany)
    - Zostaje karta Sephora
    - AmEx nadal ze starym logo
    - Program rabatowy dla kart kredytowych Millennium
    - Nizsze oprocentowanie przy przejsciu z innego banku
    -

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2006-09-29 10:43:37
    Temat: Re: Mastercard w Millennium i inne duze zmiany
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...

> [...]

    > - uzaleznienie oplaty za wznowienie od obrotow (np. powyzej 1000 zl dla VC
    > i wzowienie jest za darmo, powyzej 500 zl - 50% znizki)

    Dobra dobra, a co z oplatami za prowadznie ROR. Teraz bylo darmo jesli sie
    zrobilo obroty 500zl na KK.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-09-29 11:03:48
    Od: "Andrzej" <n...@n...pl>

> [...]
    > - AmEx nadal ze starym logo
    > - Program rabatowy dla kart kredytowych Millennium
    > - Nizsze oprocentowanie przy przejsciu z innego banku

    Czyli dla mnie (posiadacza Amex'a Green) zadne zmiany. wolalbym:
    - priority pass dla green'a
    - nizsze oplaty za priority pass i iapa.
    - technologie zblizeniowa + chip

    To co dali powyzej to taka kosmetyka.

  • 4. Data: 2006-09-29 18:48:42
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Dobra dobra, a co z oplatami za prowadznie ROR. Teraz bylo darmo jesli sie
    > zrobilo obroty 500zl na KK.

    Zostaje po staremu.

  • 5. Data: 2006-09-30 07:56:44
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Czyli dla mnie (posiadacza Amex'a Green) zadne zmiany. wolalbym:

    Tez mam Amexa green i ciesze sie, ze bede mniej placil za wznowienie
    (zawsze mam powyzej 500 zl obrotu/mies).

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2006-09-30 08:31:27
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > Tez mam Amexa green i ciesze sie, ze bede mniej placil za wznowienie
    > (zawsze mam powyzej 500 zl obrotu/mies).

    A o tym akurat w tej notatce nie ma ani słowa. Jest o kartach VISA, o AmExach nie.
    (Chyba, ze coś przegapiłem?)

    MM

  • 7. Data: 2006-09-30 09:31:21
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Tez mam Amexa green i ciesze sie, ze bede mniej placil za wznowienie
    > (zawsze mam powyzej 500 zl obrotu/mies).

    Amexa to nie dotyczy. Szkoda, bo mam od kilku dni i za rok zaplace az 50 zl
    :(

  • 8. Data: 2006-09-30 19:27:06
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    land.pl...
    > - limit VE do 3000 zl, VC i MC do 15000

    a to nie jest z klientem ustalane indywidualnie? Ja mam VC i limit sporo
    wiekszy niz 15000?