  • 31. Data: 2010-03-18 11:44:48
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:45:40 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A dlaczego nie zamówić głównej i dodatkowej a następnie zastrzec główną?
    > Ja tak funkcjonowałem przez pewien czas w Multi.

    No ciekawe, jakby to działało, to można mieć całkiem funkcjonalny DBnet
    za złotówkę z cashback ;)

    --
    xbartx

  • 32. Data: 2010-03-18 17:20:38
    Temat: Re: - MasterCard Debit Gold
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "SM" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Zamknięcie karty (plastiku) to nie to samo co zamknięcie kredytu,
    jeśli Ty przestałeś korzystać z karty (np. zgubiłeś i zastrzegłeś) to
    nie znaczy, że Twoja żona nie może dalej robić zakupów, które Ty
    będziesz spłacał :)

    Hm... niekoniecznie, bo podpisuje umowe o karte kredytowa, a nie kredyt z
    karta. Zastrzezenie karty i oswiadczenie, ze nie chce nowej powinno byc
    rownoznaczne z zamknieciem rachunku kredytowego. Niestety niektore banki
    wymagaja dodatkowego wypowiedzenia, co IMHO nie jest fair. Rachunek taki bez
    karty ma zerowa funkcjonalnosc dla klienta.

    MK

  • 33. Data: 2010-03-19 23:26:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:45:40 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A dlaczego nie zamówić głównej i dodatkowej a następnie zastrzec główną?
    > Ja tak funkcjonowałem przez pewien czas w Multi.

    A czy to jest np logiczne i do zrobienia? Posiadam zwykłego delfina i
    zamawiam sobie dodatkowego MC debit gold. Czy dodatkowa karta musi być
    dla innej osoby (współposiadacz/pełnomocnik)?

    Xenocide

  • 34. Data: 2010-03-20 07:32:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:ho117t$bcd$1@inews.gazeta.pl

    > A czy to jest np logiczne i do zrobienia? Posiadam zwykłego delfina i
    > zamawiam sobie dodatkowego MC debit gold. Czy dodatkowa karta musi być
    > dla innej osoby (współposiadacz/pełnomocnik)?

    Nie nie musi. Możesz posiadać dwie karty do rachunku, z tym zastrzeżeniem,
    że niezależnie czy MC będzie twoją pierwszą czy drugą kartą i tak będziesz
    za nią płacić jeżeli nie wykręcisz nią na bezgotówkowych 2k PLN w danym
    miesiącu.

    Pozdrawiam.

  • 35. Data: 2010-03-20 19:28:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W sumie to trochę się dziwię bankom, że nie mają w swojej ofercie czegoś
    takiego jak właśnie karta debetowa z cashback x%. Przecież to są same
    zalety i mam wrażenie, że nawet opłata się do tego dorzucić wszystkie
    bankomaty darmowe a kartę dawać za darmo. Wiadomo, że ileś osób używałaby
    takiej karty tylko do wypłat (w sumie po ostatnich obniżkach, to nie
    będzie już takie kosztowne), ale myślę że ten cashback x% byłby nie lada
    motywacją do działania dla posiadacza. Na przykładzie takiego mbanku, to
    mamy same korzyści, bo tak kasa leży na koncie bez żadnego procentu, przy
    płatności kartą od razu jest banku i nie ma żadnego GP. W przypadku
    reklamacji fraudu to samo - kasa klienta a nie banku jest zablokowana.
    Każdy z klientów banku może być posiadaczem takiej karty bez zbędnych
    formalności i grzebania w BIKu.

    Xenocide

  • 36. Data: 2010-03-20 19:50:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > W sumie to trochę się dziwię bankom, że nie mają w swojej ofercie czegoś
    > takiego jak właśnie karta debetowa z cashback x%. Przecież to są same

    Tym bardziej, że ostatnio ze zdziwieniem gdzieś przeczytałem, że karty
    kredytowe posiada tylko około 16% Polaków. Obstawiałbym w ciemno raczej coś
    około 30-40% a tu aż o tyle mniej.

  • 37. Data: 2010-03-20 20:01:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 20:50:10 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Tym bardziej, że ostatnio ze zdziwieniem gdzieś przeczytałem, że karty
    > kredytowe posiada tylko około 16% Polaków. Obstawiałbym w ciemno raczej
    > coś około 30-40% a tu aż o tyle mniej.

    No właśnie. Czy taki PKO BP nie robi sobie symulacji, co by było, jakby
    wprowadził CB 1% do swoich debetówek? Hmmm dziwne.

    Xenocide

  • 38. Data: 2010-03-21 08:12:25
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:ho38lv$3p5$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Tym bardziej, że ostatnio ze zdziwieniem gdzieś przeczytałem, że karty
    > kredytowe posiada tylko około 16% Polaków. Obstawiałbym w ciemno raczej
    coś
    > około 30-40% a tu aż o tyle mniej.

    Nie do końca się zgodzę z waszymi danymi liczbowymi. Kwartalna informacja
    NBP o rynku kart płatniczych w PL (3 kwartał 2009) pokazuje, że debetówki
    mają 66,6% udziału w rynku (tendencja spadkowa) a KK stanowią 32,2% rynku
    (tendencja wzrostowa).
    http://nbp.pl/systemplatniczy/karty/q_03_2009.pdf

  • 39. Data: 2010-03-21 08:22:25
    Od: "Agneta" <a...@o...pl>

> [...]
    > uciazliwe. Tytulowa karta spelnia moje oczekiwania poza miesieczna oplata,
    > ktora jest dosc juza jak na tego typu karte, bo wynosi az 9,90pln, za to
    > karta dodatkowa to juz tylko 1pln/m-c. W zwiazku z powyzszym czy probowal
    > moze juz ktos miec karte dodatkowa bez aktywacji lub po zastrzezeniu karty
    > dodatkowej? I czy karta dodatkowa moze byc wydana osobie, ktora nie jest
    > wspolposiadaczem lub pelnomocnikiem do konta?
    > W "przydatnych linkach" na stronie gdzie jest mowa o MCDG jest odnosnik do
    > regulaminu korzystania z kart... ale tylko VISA ;).

    Witam polecam zaintersować się ofertą m banku mają on dużo fajnych ofert,za duzo
    rzeczy nie pobierają opłat co jest ważne dla klienta.Mają również dogodne
    kredyty i wiele innych ciekawych propozycji.Jak również dobre oprocentowanie.

  • 40. Data: 2010-03-21 09:47:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Agneta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > rzeczy nie pobierają opłat co jest ważne dla klienta.Mają również dogodne
    > kredyty i wiele innych ciekawych propozycji.Jak również dobre

    I do tego jeszcze ładnie wyglądają! :D