  • 11. Data: 2003-06-10 12:25:23
    Temat: Re: Mam KK!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave wrote:
    > zwykle wypukle debetowki podpiete do konta.

    A to zalezy :)
    Bo na zachodzie ludzie biora kredyty na KK a nie w koncie to raz.
    A dwa - zauwaz ze w koncie placisz kredyt za faktycznie wykorzystany
    czas, a w KK dopiero jesli nie splacisz - nadal to moze byc calkiem
    dobry sposob na "ratowanie" plynnosci bez wiekszych oplat (poza
    karta).
    Trzeba czekac, az kredyt na karcie bedzie tak <15%

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 12. Data: 2003-06-10 12:25:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Hmm - w takim razie Citi baj baj ;)

    Eeee MC citka, to IMHO b.dobra karta ! Ma przynajmniej podglad w inecie i
    calkiem rozsadne kursy walut (szczegolnie dla eurolandu i USA).

  • 13. Data: 2003-06-10 12:35:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > Eeee MC citka, to IMHO b.dobra karta ! Ma przynajmniej podglad w
    > inecie i calkiem rozsadne kursy walut (szczegolnie dla eurolandu i
    > USA).

    Ale ja mowie o koncie + maestro - za 9 zl to troche droga impreza

  • 14. Data: 2003-06-10 12:53:33
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > zwykle wypukle debetowki podpiete do konta.
    >
    > A to zalezy :)
    > Bo na zachodzie ludzie biora kredyty na KK a nie w koncie to raz.

    zanim ja sie doczekam sensownego oprocentowania na KK...

> [...]
    > czas, a w KK dopiero jesli nie splacisz - nadal to moze byc calkiem
    > dobry sposob na "ratowanie" plynnosci bez wiekszych oplat (poza

    ja akurat nie potrzebuje ratowania plynnosci ale moze faktycznie dla kogos
    kto ma problem z plynnoscia moze to byc jakis ratunek.

    > Trzeba czekac, az kredyt na karcie bedzie tak <15%

    raczej az roznica miedzy kredytem na karcie a debetem bedzie <1-2%. Co mi po
    kredycie na karcie 14% jakbym mogl dostac debet na 6% ?

    D.

  • 15. Data: 2003-06-10 12:57:09
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Dave napisał:

    > To sie nazywa posucha na rynku. Kiedy nastana czasy ze to bank bedzie sie
    > cieszyl ze wydal KK a nie klient... A tak w ogole to wraz ze spadkiem
    > oprocentowania w bankach KK przestaja byc atrakcyjne (maly zysk z GP) i sadze
    > ze niedlugo zyskaja znacznie na popularnosci zwykle wypukle debetowki
    > podpiete do konta.

    Wczesniej banki zaoferuja atrakcyjne oprocentowanie kredytu na karcie. I
    w zwiazku z tym pewnie zrezygnuja z kredytow gotowkowych, bo te straca
    sens. W koncu latwiej raz klienta sprawdzic i dac mu karte z kredytem,
    niz rozpatrywac co chwile nowe wnioski kredytowe.

    Bartol

  • 16. Data: 2003-06-10 14:23:03
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A niby po co ci konto w Citi jak chcesz miec tylko KK???
    Przeciez wydadza ci sama KK bez zakladania konta.

  • 17. Data: 2003-06-10 14:24:56
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Debetu w koncie na 6% to tez predko nie dostaniesz.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 18. Data: 2003-06-10 14:33:29
    Od: s...@p...onet.pl

    > A to zalezy :)
    > Bo na zachodzie ludzie biora kredyty na KK a nie w koncie to raz.

    Bo taka jest polityka banków, u nas też tak zaczyna być.
    Bank mówi, albo KK albo figa z makiem, więc jaki wybór mają
    klienci na zachodzie ?
    W wielu bankach UE nie ma tak naprawdę czasami takiego produktu jak
    pożyczka w koncie. I wielu klientów takiego nie zna, bo wszyscy używają
    KK i stało sie to prawie oczyswiste.

    cześć

  • 19. Data: 2003-06-10 15:19:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Ale ja mowie o koncie + maestro - za 9 zl to troche droga impreza

    Fakt konto jest beznadziejne.
    ;-))

  • 20. Data: 2003-06-10 18:49:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Darek wrote:
    > A niby po co ci konto w Citi jak chcesz miec tylko KK???
    > Przeciez wydadza ci sama KK bez zakladania konta.

    No tak - moze kiedys wydzadza ;)
    Najpierw musialbm pewne spelnic warunki...